اجتماع هزار نفری دهه هشتادی‌ها درحمایت از مردم مظلوم غزه در بجنورد
کد خبر: 4178782
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹

اجتماع هزار نفری دهه هشتادی‌ها درحمایت از مردم مظلوم غزه در بجنورد

یک هزار نفر از دانش آموزان پسر و دختر بجنوردی امروز همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی در دانشگاه آزاد مرکز استان اجتماع کردند.

اجتماع هزار نفری دهه هشتادی‌ها درحمایت از مردم مظلوم غزه در بجنوردبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، سردار حسین اکبری، جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی، امروز هشتم آبان ماه سال جاری در اجتماع یک هزار نفری دانش آموزان پسر و دختر مرکز استان که در محل سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد که در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار شده بود، با اشاره به جنایات رژیم غاصب اسرائیل و مظلومیت فلسطین، اظهارکرد: کودک‌کشی‌ها توسط اسرائیل همچنان ادامه دارد و باید همه مسلمان جهان دست به دست هم دهند و از مظلومان حمایت کنند.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ سال از تهاجم رژیم صهیونیستی به فلسطین می‌گذرد و در این مدت مردم فلسطین همواره مظلوم بودند، گفت: بیش از دو هزار کودک و هشت هزار نفر طی یک ماه گذشته در غزه به شهادت رسیده‌اند.

اکبری با اشاره به اینکه در ایران اسلامی نیز دشمنان نظام به دنبال این هستند که ذهن دختران و پسران را تسخیر کرده تا به اهداف خودشان برسند، تصریح کرد: دستاوردهای نظام و انقلاب در ایران نشان می‌دهد که آینده درخشانی در انتظار فرزندان این مرزو بوم است.

وی با بیان اینکه کوردلان به دنبال وارونه نشان دادن حقایق هستند، تاکید کرد:دشمنان در حال جنگ ترکیبی با کشور و نظام اسلامی هستند که باید توجه لازم را به این موضوع داشته باشیم.

اکبری با اشاره به تلاش معلمان در تربیت دانش آموزان، افزود: به‌رغم تلاش‌های بیشتر معلمان در تربیت و ایجاد شفافیت در ذهن دانش آموزان، ممکن است تعداد معدودی از این قشر در کلاس‌های درس، پمپاژ ناامیدی کنند و سبب تاریکی اذهان دانش آموزان شوند، در این راستا باید تلاش کنیم تا قدم در مسیر ناامیدسازی آیندگان نگذاریم و انسجام ملی را برهم نزنیم.

دانش آموزان بجنوردی در این تجمع با در دست داشتن پرچم ایران و فلسطین، شعار «مرگ بر اسرائیل» سرداده و بیزاری از رژیم کودک‌کش اسرائیل و محکومیت جنایات‌های این رژیم را فریاد زدند.

انتهای پیام
captcha