اسرائیل حریف مردم و مبارزان فلسطینی نخواهد شد
کد خبر: 4178230
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
استاندار لرستان:

اسرائیل حریف مردم و مبارزان فلسطینی نخواهد شد

فرهاد زیویار با اشاره به اینکه امروز نام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا فراتر از مرزها است، گفت: رژیم غاصب اسرائیل با نسل‌کشی و کشتار غیرنظامیان خوی وحشی‎گری خود را به جهانیان نشان داد اما اسرائیل بداند که به هیچ وجه حریف مردم مقاوم و مبارزان فلسطینی نخواهد شد.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان امروز، ششم آبان‌ماه در کنگره ملی شهدای لرستان  که در سالن اجلاسیه دهکده مقاومت حمزه سیدالشهدا(ع) خرم‌آباد در حال برگزاری است، اظهار کرد: سوم آبان‌ماه توفیق دیدار با مقام معظم رهبری را داشتیم که خداقوتی برای تمام مردم لرستان بود.

وی با بیان اینکه خصایلی مانند صداقت، شجاعت، وفاداری به نظام و... در مردم لرستان وجود دارد که در شهدا شاخص‌تر است، افزود: شهدای لرستان تا پای جان خود برای دفاع از انقلاب ایستادگی کردند.

استاندار لرستان اضافه کرد: طی چند سال گذشته که ستاد کنگره ملی شهدای استان آغاز به کار کرد فضای استان به برکت و یاد شهدا معطر شد و همه دستگاه‌ها، اصحاب ‌رسانه، صدا و سیما، دانشگاه،‌ها، حوزه‌های علمیه، اصناف، بازاریان، مساجد، رده‌های مختلف بسیج و سپاه، نیروی انتظامی، ارتش و... همه پای کار بودند.

زیویار ادامه داد: همه می‌دانیم باب شهادت از اول خلقت به روی بشر باز بوده ولی تاریخ تحولات خاصه انقلاب اسلامی نشان می‌دهد حفظ ارزش‌های آن رهاورد خون سرخ شهیدانی بوده که عاشقانه خون خود را نثار این راه کردند.

وی با بیان اینکه مقابله در مقابل استکبار مدت‌های بسیاری است که دولت و کشور را تحت تأثیر قرار داده اصلی‌ترین نقطه مقابله با دشمن مقاومت بوده است، افزود: جبهه‌های متعددی در زمان‌ها و مکان‌ها داشتیم؛ جبهه اقتصادی، دفاع مقدس، مقابله با فتنه و اغتشاش، گویی مقاومت با جمهوری اسلامی همزاد ‌و هم‌نام شده که دنیا را تحت تأثیر قرار داد که خوشبختانه با ایثار و از جان گذشتگی شهدا و رزمندگان امروز نام مقدس جمهوری اسلامی فراتر از مرزها است.

استاندار لرستان با اشاره به جنایات رژیم غاصب اسرائیل بر علیه زنان و کودکان غزه، گفت: رژیم غاصب اسرائیل با نسل‌کشی و کشتار غیرنظامیان خوی وحشی‎گری خود را به جهانیان نشان داد اما اسرائیل بداند به هیچ وجه حریف مردم مقاوم و مبارزان فلسطینی نخواهد شد.

انتهای پیام
captcha