ضربه حماس به اسرائیل غیر قابل جبران است
کد خبر: 4178126
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

ضربه حماس به اسرائیل غیر قابل جبران است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی با بیان اینکه ضربه حماس به اسرائیل غیر قابل جبران است، اظهار کرد: اسرائيل از قدرت بالای نظامی و از پیشرفته‌ترین گنبد آهنین برخوردار است، اما در مقابل گروه حماس عاجز مانده و این ضربه را غیرقابل جبران می‌کند.

حجت الاسلام احمدرضا شاهرخی،  نماینده ولی‌فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، پنجم آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد در مصلی الغدیر با تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت معصومه(س) به برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان که قرار است فردا، ششم آبان‌ماه در خرم‌آباد برگزار شود، اشاره کرد و گفت: مردم و مسئولان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد فرهنگی باید تلاش کنند، چرا که این کنگره مورد توجه مقام معظم رهبری و این آغاز راه است تا سبک زندگی شهدا در میان اقشار مختلف تبیین و در رفتار نسل جدید نمایان شود.
 
 وی با اشاره به دیدار مسئولان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران لرستان با مقام معظم رهبری که طی هفته جاری و در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استان انجام گرفت، افزود: این روز به یاد ماندنی بود، رهبر معظم انقلاب معتقد بودند که بزرگداشت شهیدان ارزش والایی دارد و به دلیل ظرفیت‌های موجود در لرستان باید زودتر از این تاریخ برگزار می‌شد.
 
امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: معظم‌له اقدامات کمیته‌های کنگره شهدا را با ارزش تلقی و فرمودند شجاعت، دلاوری همچنین رفاقت، صداقت و وفاداری مردم لر مثال‌زدنی است و از اندیشمندان و روحانیون مبارز این استان به نیکی یاد کردند.
 
شاهرخی با بیان اینکه برگزاری کنگره ملی شهدا یک سرمایه معنوی محسوب می‌شود، گفت: تاریخ لرستان و گرامیداشت شهدا همچنین مظلومیت این استان در زمان پهلوی اول و دوم و تغییر رویه در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای نسل جوان تبیین و این راه باید ادامه داشته باشد.
 
نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: مقام معظم رهبری لرستان را قبلاً به عنوان مرکز تدین و انقلاب گری یاد کردند و این موضوع سرمایه است و باید آن را حفظ کرد.
 
خطیب نمازجمعه خرم‌آباد با بیان به اینکه فلسطین، مسئله اصلی جهان اسلام است و امروز در کنار مظلومیت مردم غزه اقتدار، صبر و توکل آنان در مقابل رژیم صهیونسیتی و حامیانش نمایان است، گفت: مشیت الهی همواره نشان داده ایستادگی پیروزی را رقم می‌زند.
 
وی با بیان اینکه ضربه حماس به اسرائیل غیر قابل جبران است و اهالی سیاست و تجزیه و تحلیل باید این موضوع را توضیح بدهند، اضافه کرد: اسرائيل از قدرت بالای نظامی و از پیشرفته‌ترین گنبد آهنین برخوردار است، اما در مقابل گروه حماس عاجز مانده و این ضربه را غیرقابل جبران می‌کند.
 
حجت‌الاسلام شاهرخی ادامه داد: قدرت نظامی رژیم صهیونسیتی در زمین، دریا و هوا مثال‌زدنی است و تجهیزات خود را بروز کرده اما در پانزدهم مهرماه امسال رزمندگان مجاهد فلسطینی سه هزار راکد را پرتاب و هیمنه گنبد آهنین را شکستند و از دیوار یک میلیارد دلاری عبور و ضربه سختی را به پایگاه های نظامی دشمن وارد کردند.
 
امام جمعه خرم‌آباد با بیان اينکه مجاهدان فلسطینی رادارهای اسرائيل را از کار انداخته و دنیای آینده، دنیای فلسطین است و اسرائيل در آن جایی نخواهد داشت، از مجامع بین‌المللی و کشورهای جهان اسلام خواست جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کنند.
 
وی در بخشی از سخنانش با اشاره به ثبت‌نام داوطلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مجلس همواره در ادوار گذشته در کنار دیگر قوا در تصویب برنامه‌های مختلف خدمات ارزشمندی ارایه داده اما استان‌ها از این بهره‌مندی متفاوت بوده و برخی از پیشرفت بیشتری برخوردار بودند و باید بررسی شود.
 
شاهرخی افزود: مردم در انتخاب داوطلبان مختار هستند، اما باید افرادی برگزیده شوند که متعهد، دانا ، توانا، دارای دانش، خدمتگزار، فعال و سخت‌کوش در وظایف نمایندگی همچنین انسجام و وحدت در امور ملی باشند، همچنین هم‌افزایی مردم و نمایندگان موجب توسعه استان می‌شود و دقت لازم در انتخاب نمایندگان ضروری است.
انتهای پیام
captcha