حملات اسرائیل به غزه نقطه عطفی برای اضمحلال این رژیم است
کد خبر: 4176277
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
استاندار لرستان:

حملات اسرائیل به غزه نقطه عطفی برای اضمحلال این رژیم است

فرهاد زیویار با تأکید بر ابراز علنی انزجار از رژیم صهیونیستی گفت: حملات اسرائیل به غزه نقطه عطفی برای اضمحلال این رژیم غاصب است.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان امروز، ۲۶ مهرماه در تجمع دانشجویان شهر خرم‌آباد که در محکومیت جنایت صهیونیست‌ها در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه در یادمان شهدای گمنام دانشگاه لرستان برگزار شد، ضمن محکوم‌ کردن این جنایت وحشیانه گفت: وظیفه همه ما حضور و ابراز علنی انزجار است.

وی با تأکید بر حضور مردم در حمایت از مردم فلسطین و با بیان اینکه باید این حرکت مذبوحانه را نقطه عطفی برای کنار زدن رژیم غاصب در نظر بگیریم، افزود: حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستیی به غزه نقطه عطفی برای وحدت امت اسلامی و همبستگی، انسجام و یکپارچگی آنان در برابر دشمنان است.

استاندار لرستان با بیان اینکه این حملات شروعی برای اضمحلال رژیم غاصب اسرائیل است، حملات رژیم کودک‌کش اسرائیل را نشان از ناپایدار و متلاطم بودن استقرار این رژیم دانست و افزود: این حادثه نقطه عطفی در کنار زده شدن رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود.

تناقضات رفتاری استکبار جهانی

حجت‌الاسلام فاضلی، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نیز در سخنانی با استناد به مبانی دینی، یاری کردن مردم مظلوم فلسطین را تشریح کرد و با اشاره به تناقضات رفتار و سیاست استکبار جهانی، گفت: آمریکا از یک سو از جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند و از سوی دیگر از ملل اسلامی و امت اسلامی می‌خواهد خویشتن‌داری کند که این خودش یک تناقض آشکار است.

وی در بخش دیگری از سخنانش، به تعالیم پیامبر گرامی اسلام(ص) اشاره کرد و افزود: دعای ستمدیدگان، اثرگذار است و به حول و قوه الهی رژیم جعلی صهیونیستی نابود خواهد شد؛ زیرا دعای ستمدیده، اثرگذارترین تیری است که دشمن صهیونیستی را ساقط و محو می کند.

هولوکاست واقعی، جنایت بمباران بیمارستان غزه است

احسان یاوری، معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان به عنوان سخنران این تجمع، گفت: امروز با مشاهده جنایات رژیم صهیونیستی، قلب‌های همه ما، بیش از پیش آکنده از خشم و نفرت نسبت به استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه جنایتی که رژیم صهیونیستی با بمباران بیمارستان غزه انجام داد، مصداق واقعی هولوکاست است، گفت: آن‌هایی که به بهانه هولوکاست، 75 سال خون مردم مظلوم فلسطین را در شیشه کردند، امروز دیدند که هولوکاست واقعی در بیمارستان غزه اتفاق افتاد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان با بیان اینکه امروز کجایند مدعیان دروغین حقوق بشر در جهان که وقوع هولوکاست واقعی یعنی جنایت بمباران غزه را محکوم کنند، اظهار کرد: تعداد چهار هزار نفر در بیمارستان غزه بودند که همه جهان دید چگونه توسط رژیم جنایت کار صهیونیستی به خاک و خون کشیده شدند.

یاوری، گفت: جهان دید که زنان و کودکان بی‌پناه در بیمارستان غزه بمباران شدند؛ بمبارانی که با بمب‌های اهدایی آمریکایی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه نزدیک به هزار و 200 نفر مظلومانه تکه تکه شدند؛ وجدان های بیدار بشریت باید به این جنایت بزرگ واکنش نشان بدهند، افزود: آیا با وقوع این جنایت نباید مدعیان دروغین حقوق بشر، فریاد برای دفاع از حقوق بیماران، زنان و کودکان مظلوم فلسطین سر بدهند.

یاوری با اشاره به اینکه همه جهان باید به ندای مظلومیت کودکان فلسطین پاسخ بدهند و این جنایت باید محکوم شود، گفت: جنایتی که رژیم صهیونیستی انجام داد روی تمام جنایتکاران جهان را سفید کرد و مرزهای سفاکی و پلیدی را جابجا کردند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان با بیان اینکه دست‌های رزمندگان اسلام روی ماشه است، غیرت همه به جوش آمده است و مطالبه انتقام سخت به طور حتم مطالبه همه امت اسلامی است، ادامه داد: همه منتظر اشاره و فرمان مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا هستند تا طومار رژیم صهیونیستی و حامیانش را در هم بپیچند.

یاوری با بیان اینکه کسانی که در مقابل جنایت رژیم صهیونیستی سکوت کردند هم در این جنایت شریک هستند، تصریح کرد: «عاشورای امروز و کربلای امروز، غزه و بیمارستان المعمدانی غزه است و هیچ انسان آزاده‌ای نباید سکوت کند.

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه کسی که در برابر این جنایت سکوت کند، بدون تردید در برابر جنایت اسراییل شریک است، اظهار کرد: جامعه دانشگاهی استان لرستان در کنار سایر اقشار مردم خشم و انزجار خود از جنایت رژیم سفاک صهیونیستی را اعلام می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان تصریح کرد: وقوع این جنایت بدون تردید سقوط سریع‌تر رژیم صهیونیستی را رقم خواهد زد و بدون شک براساس رهنمودهای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری اسرائیل این غده سرطانی نابود و حذف خواهد شد.

وی خطاب به شهیدان سرافراز غزه اعلام کرد: راه شهیدان تداوم خواهد داشت و بی‌تردید تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی، از پای نخواهیم نشست.

انتهای پیام
captcha