کمک ۸ میلیارد تومانی خیران به جشن عاطفه‌ها در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4175927
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

کمک ۸ میلیارد تومانی خیران به جشن عاطفه‌ها در خراسان‌جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی از جمع‌آوری هشت میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان کمک‌های نیکوکاران استان به پویش جشن عاطفه‌های امسال خبر داد.

جشن عاطفه‌ها در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، صبح امروز، 25 مهرماه در سخنانی اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها در راستای تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان از ۱۵ مرداد تا ۱۵ مهرماه با شعار پویش «آینده‌ساز باشیم» برگزار شد.

وی تصریح کرد: تعداد یک هزار و ۴۳ پایگاه این پویش در سه مرحله، ۳۰ شهریورماه در محل، میادین، معابر اصلی و ورودی شهرها و روستاها، ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، ۳۱ شهریورماه در مصلی‌های نماز جمعه و هشتم مهرماه در سطح مدارس استان برپا شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه مردم نوع‌دوست استان هشت میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان به این جشن کمک کردند، افزود: این میزان در مقایسه با سال گذشته ۴۲ درصد رشد داشته است.

عرب ادامه داد: از این میزان پنج میلیارد و ۵۳ میلیون تومان معادل ۶۳ درصد توسط امداد و سه میلیارد و ۶۷ میلیون تومان معادل ۳۷ درصد توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری شده است. میزان ۷۳ درصد کمک‌ها به مبلغ پنج میلیارد و ۹۴۳ میلیون تومان غیر نقدی و بقیه به‌صورت نقدی بوده است.

وی با اشاره به اینکه در خراسان‌جنوبی ۱۸ هزار و ۷۲۰ دانش‌آموز و یک هزار و ۲۲۵ دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد وجود دارند که از حمایت این نهاد بهره‌مند می‌شوند، بیان کرد: ترویج فرهنگ و سنت حسنه‌ نیکوکاری، خیر و احسان در جامعه، فراهم‌سازی فرصت حضور و مشارکت آحاد مردم در موضوع کمک به انفاق و نیکوکاری برای تحصیل دانش‌آموزان از اهداف برگزاری جشن عاطفه‌هاست.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه امکان پیوستن به این پویش ملی در طول سال تحصیلی فراهم است، گفت: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند از طریق شماره کارت و یا شماره‌گیری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷* در تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha