بیش از ۲۸ میلیارد تومان زکات در سمنان جمع‌آوری شد
کد خبر: 4175605
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
طی ۶ ماهه اول سال جاری

بیش از ۲۸ میلیارد تومان زکات در سمنان جمع‌آوری شد

رئیس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان از ارائه ۱۲ هزار و ۸۵۰ مورد کمک معیشتی از محل زکات به نیازمندان استان خبر داد و گفت: طی ۶ ماهه اول امسال مبلغ ۲۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان زکات جمع‌آوری شده است.

حجت الاسلام خوری رئیس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خیمنی(ره) استان سمنان، حجت‌الاسلام‌ خوری، رئیس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان امروز، 24 مهر هدف از پرداخت زکات را توجه و دستگیری نیازمندان دانست و گفت: مردم استان سمنان همواره در همه عرصه‌ها به‌ویژه پرداخت زکات خوش درخشیدند.

وی افزود: از محل زکات جمع‌آوری شده در نیمه اول سال جاری، ۱۴ هزار و ۳۸ مورد خدمات حمایتی مورد نیاز نیازمندان هزینه شده است.

رئیس اداره زکات کمیته امداد استان با تأکید بر اینکه طی ۶ ماهه اول سال جاری از محل پرداخت زکات، ۳۱ واحد مسکونی برای نیازمندان استان سمنان مرمت و بازسازی‌ شده است، متذکر شد: ۵۹۷ مورد کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان و ۱۰ مورد جهیزیه به نوعروسان ارائه‌ شده است.  

حجت‌الاسلام خوری با بیان اینکه توجه به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند در حال تحصیل نیز دیگر محل هزینه‌کرد زکات در استان سمنان است، اظهار کرد: ۵۵۰ خدمات حمایتی در سایر سرفصل‌ها به نیازمندان ارائه‌شده است.

وی از ارائه ۱۲ هزار و ۸۵۰ مورد کمک معیشتی از محل زکات به نیازمندان استان سمنان خبر داد و افزود: طی ۶ ماهه اول امسال مبلغ ۲۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان زکات جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام
captcha