اجلاسیه «انیس شاهدان» در خرم‌آباد آغاز شد
کد خبر: 4175603
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

اجلاسیه «انیس شاهدان» در خرم‌آباد آغاز شد

اجلاسیه 479 شهید زن استان لرستان با عنوان «انیس شاهدان» با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران و یک‌ هزار و 600 نفر مهمان در دهکده مقاومت حمزه سیدالشهدا(ع) خرم‎آباد آغاز شد.

مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استان لرستان، امروز، 24 مهرماه، اجلاسیه 479 شهیده زن لرستان با عنوان «انیس شاهدان» با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران و یک‌ هزار و 600 نفر مهمان در دهکده مقاومت حمزه سیدالشهدا(ع) خرم‎آباد آغاز شد.

مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در این مراسم اظهار کرد: دشمنان نتوانستند با تحمیل جنگ سخت بر کشور ایران و قرار دادن انقلاب نوپای جمهوری اسلامی در مقابل صدام که کشورهای بزرگ دنیا حامی او بودند به موفقیتی دست یابند و کشور ایران از این نبرد سخت پیروز شد.

وی ادامه داد: صدام به زباله‌دان تاریخ پیوست، کمونیست برچیده و شوروی به ۱۶ کشور تجزیه شد و روسیه امروز در برابر دشمن اصلی ما که شیطان بزرگ و آمریکاست در حال کارزار است و آمریکا امروز حتی توان حل مشکلات کشورهای تابعه خود را ندارد چه برسد به اینکه دنیا را نجات دهد.

کشکولی با بیان اینکه کشتار مظلومانه زنان و کودکان فلسطینی با دستور آمریکا، مشارکت اروپا و میدان‌داری صهیونیست ظرفیت نهفته شهادت راه خدا را شکوفا می‌کند، گفت: ما از جنگ تحمیلی، حزب‌الله و حماس عبرت می‌گیریم که هر چه دشمن ما را بکشد ما قوی‌تر می‌شویم و موازنه قدرت به سرعت به نفع ما تغییر خواهد کرد.

فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه فرهنگ جهاد و شهادت نهادینه شده و زنان ما برای دستیابی به آن گوی سبقت را از یکدیگر می‌ربایند، به شکست رژیم صهیونسیتی در مقابل جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: اگر زنان مجاهدت کنند شهادت جوانان و بی‌خانمان شدن شیرین‌تر از عسل می‌شود و تیر دشمن به سنگ می‌خورد.

انتهای پیام
captcha