امنیت حاصل از خدمات فراجا در اردبیل مشهود است
کد خبر: 4175352
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

امنیت حاصل از خدمات فراجا در اردبیل مشهود است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: امنیت و آرامش با تبلیغات نمی‌تواند قابل لمس باشد به طوری که در سطح استان اردبیل این موضوع با خدمات نیرو‌های خدوم فراجا به عینه مشاهده می‌شود.

دیدار به مناسبت هفته فراجابه گزارش ایکنا، به نقل از هلال احمر اردبیل، حمید قویدل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، ۲۲ مهرماه، به مناسبت هفته ناجا، با فرمانده کل نیروی انتظامی استان اردبیل دیدار و فرا سیدن هفته نیروی انتظامی را به کادر خدوم فراجا تبریک گفت.

قویدل اذعان کرد: امنیت و آرامش موضوعاتی نیست که با تبلیغات احساس کرد و این مسئله را در استان اردبیل به عینه با خدمات ارزنده نیرو‌های خدوم نیروی انتظامی مشاهده می‌کنیم.

وی ضمن تقدیر از خدمات سبز پوشان سفید دل که امنیت را در استان و کشور برقرار می‌کنند، اضافه: بحث سرعت عمل و تحرک در هر دو حوزه نیروی انتظامی و هلال احمر الزامی و انکارناپذیر است.

در ادامه فاطمی‌نیا، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر اردبیل اظهار کرد: امنیت حاصل از زحمات نیرو‌های مسلح در چند سال اخیر با توجه به تحرکات دشمن بر علیه کشور به خصوص در مناطق مرزی جای تقدیر دارد.

فاطمی‌نیا با تبریک هفته نیروی انتظامی به زحمت‌کشان این عرصه بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز همانند نیرو‌های خدوم فراجا در خدمت رسانی به مردم و نیرو‌های زحمتکش نیروی انتظامی در خدمت رسانی آماده می‌باشد.

در ادامه سردار تقوی با بیان اینکه شعار امسال نیروی انتظامی با عنوان شهروند قانون مدار، پلیس خدمت مدار می‌باشد، افزود: پلیس در لباس سربازان ولایت خادم ملت و حافظ جان و مال مردم می‌باشد.

وی اضافه کرد: در سایه همدلی اقشار مختلف مردم و همچنین سازمان‌هایی همچون جمعیت هلال احمر که همکاری‌های همه جانبه در استان اردبیل دارند، در بحث امنیت نسبت به استان‌های دیگر در وضعیت بهتری قرار دارد.

فرمانده کل نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: در بحث جرایم سازمان یافته و جرایم خشن و سایر جرایم ها، استان اردبیل نسبت به سایر استان‌ها در وضعیت بهتری قرار گرفته و پایین‌تر از میانگین کشوری می‌باشد که جای تقدیر وقدردانی دارد.

انتهای پیام
captcha