تشریح ویژه‌برنامه‌های هفته ناجا در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3533679
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹

تشریح ویژه‌برنامه‌های هفته ناجا در کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی: فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ویژه‌برنامه‌های هفته ناجا در این استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، مهدی انصاری، فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 6 مهرماه در نشست خبری به مناسبت هفته ناجا، اظهار کرد: امنیت امروز جامعه مرهون دلاوری و افتخارآفرینی رزمندگان در دفاع مقدس است که تقارن هفته ناجا با اجلاسیه بزرگ شهدای استان نشان از عظمت این هفته است.
وی افزود: هفته ناجا هفته مغتنمی است تا بتوانیم دستاوردهای مهم این نیرو را به مردم نشان دهیم که در همین راستا همه با هم برای امنیت و آرامش شعار مهم هفته ناجا در سال 95 نامگذاری شده است.
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور مردم در راستای توسعه امنیت و پیشگیری از جرایم در جامعه، بیان کرد: یکی از ارگان‌های مهم جامعه برای امنیت خود مردم هستند و تا مردم در این قضیه دخیل نباشند، نمی‌توان به پله‌های ترقی دست پیدا کرد.
انصاری با اشاره به توجه مردم، مسئولان و تذکر لسانی در جامعه، اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر از وظایف مهم هر مسلمان بوده که در این زمینه باید در استای مبارزه با جرایم مشهودی از جمله بی عفتی در جامعه تلاش کرد.
وی حضور سبزپوشان نیروی انتظامی در نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان نظامی پیش از خطبه‌ها، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران، بازنشستگان و بیماران نیروی انتظامی و  برگزاری صبحگاه مشترک اقتدار با حضور نیروی مسلح را از ویژه‌برنامه‌های این هفته اعلام کرد.
فرمانده نیروی انتظامی حضور کارشناسان این نیرو در مدارس و پاسخ به سئوالات، اهدای خون سبزپوشان نیروی انتظامی در این هفته، قرائت پیام هفته نیروی انتظامی در مدارس، نشست با سران ایلات، طوایف و بزرگان را از سایر این برنامه‌های اجرایی پیش‌رو هفته نیروی انتظامی برشمرد.
یادآور می‌شود،  9 تا 15 مهرماه سال‌جاری به نام هفته نیروی انتظامی نام‌گذاری شده است.
captcha