ارائه ۴ هزار خدمت مشاوره‌ای به مددجویان کمیته امداد امام خمینی سمنان
کد خبر: 4175203
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲

ارائه ۴ هزار خدمت مشاوره‌ای به مددجویان کمیته امداد امام خمینی سمنان

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان سمنان گفت: از ابتدای سال جاری چهار هزار و ۱۱۰ مورد خدمات مشاوره‌ای به مددجویان کمیته امداد در بخش‌های مختلف داده شده است.

عابد دینی معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، عابد دینی، معاون این نهاد، امروز، 22 مهر از ارائه خدمات مشاوره‌ای به مددجویان کمیته امداد در بخش‌های مختلف در سراسر استان خبر داد و افزود: چهار هزار و ۱۱۰ مورد خدمات مشاوره‌ای در سالجاری به مددجویان داده شده است.

وی ادامه داد: کمیته امداد دوره‌های مشاوره گروهی، مشاوره فردی و مشاوره‌های تخصصی را برگزار می‌کند، که در این راستا خدمات مشاوره و راهنمایی این نهاد حمایتی بر اساس رده‌ها و نیازهای سنی مختلف در سراسر استان اجرا می‌شود.

معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با اشاره به اینکه سه هزار و ۸۴۳ خدمت مشاوره فردی از ابتدای سال به مددجویان کمیته امداد استان داده شده متذکر شد: ۳۶ مشاوره گروهی و ۱۹۳ آزمون روان‌شناسی نیز از مددجویان استان اخذ شده است.

دینی با بیان اینکه این مشاوره‌های در بخش‌ها و موضوعات مختلف بوده است، افزود: ارتقا سطح فکری و فرهنگی، آسیب‌های روحی و روانی، ازدواج، تحصیل، افزایش سطح تاب‌آوری در زمره بخش‌ها و موضوعات این خدمات مشاوره‌ای بوده است.

به گفته وی؛ کمیته امداد تلاش دارد با ارائه خدمات مشاوره‌ای در بخش‌های کسب مهارت‌های زندگی، سبک فرزند پروری، شرایط ازدواج موفق و عوامل مؤثر بر تحکیم بنیان خانواده به مددجویان خدمت‌رسانی کند.

انتهای پیام
captcha