تلاش رسانه‌های غربی برای عوض کردن جای ظالم و مظلوم
کد خبر: 4175008
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
امام جمعه موقت خرم‌آباد:

تلاش رسانه‌های غربی برای عوض کردن جای ظالم و مظلوم

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: کمک مالی و رسانه‌ای از مردم فلسطین انجام شود، این همه جنایت اسرائیل در طول تاریخ صورت‌ گرفته و این در حالی است که رسانه‌های غربی آن را منعکس نمی‌کنند و برعکس جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کنند.

حجت الاسلام بهروز شمسی فر، امام جمعه موقت خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی‌فر، امام جمعه موقت خرم‌آباد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر، با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی به حرکات ددمنشانه این رژیم کودک‌کش در قطع آب و برق در سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد و گفت: آمریکا و ظالمان دنیا در این جنایت بزرگ شریک هستند.
 
وی با محکوم کردن سکوت مجامع بین‌المللی در اعلام حمایت از مردم مظلوم و رنجیده فلسطین، افزود: اسرائیل رفتنی است و عملیات کوبنده مبارزان فلسطینی در یوم‌الله پانزدهم مهر اولین گام برای فرو ریختن بنیان‌های سست این رژیم منحوس است و ضربات مهلک و نابود کننده و قوی‌تر ملت به پا خاسته فلسطین برای انهدم این جرثومه فساد در پیش است.
 
شمسی‌فر با بیان اینکه امروز مهمترین مسئله جهان اسلام فلسطین بوده و بالاترین اعمال در این زمان انعکاس جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و یاری مردم مظلوم فلسطین است و مسلمان باید یار مظلوم و دشمن ظالم باشد، اظهار کرد: ۷۵ سال است مردم مظلوم فلسطین در سخت‌ترین شرایط و ظلم‌ها را متحمل شده و خانه‌هایشان مرتب ویران می‌شود و رژیم منحوس اسرائیل منازل، مساجد، بیمارستان‌ها و تمامی زیرساخت ها را ویران می‌کند.
 
خطیب جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه مؤسسان این غده چرکین همه در جنایت‌های اسراییل شریک هستند و خداوند به مظلومان اجازه داده با ظالمان بجنگند و ظلم را از خانه‌های خود بیرون کنند، کرد: مجاهدان اگر قیام نکنند، آنها معابر و مساجد و هر جا که نام خدا باشد را تخریب می‌کنند، ولی خداوند مسلمانان را یاری می‌کند، چراکه قدرتمند و شکست‌ناپذیر است.
 
وی  با بیان اینکه مردم و به‌ویژه مسلمانان در این راستا وظیفه دارند که از مردم فلسطین حمایت کنند، گفت: کمک مالی، کمک رسانه‌ای و… باید از مردم فلسطین شود، این همه جنایت اسرائیل در طول تاریخ صورت‌گرفته و این در حالی است که رسانه‌های غربی آن را منعکس نمی‌کنند و برعکس جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کنند.
 
خطیب نمازجمعه خرم‌آباد با بیان اینکه این رژیم منحوس و نجس و حامیان پلید او بدانند که «اِن تَنصُرُوا اللَهَ یَنصُرکُم» وعده خدا است و در حال تحقق است، گفت: مجاهدان فلسطینی، حزب‌الله لبنان، محور مقاومت و… اسرائیل را در شش روز شکست داد، به لطف خدا و قدرت محور مقاومت و مجاهدین فلسطینی  روز به‌ روز این اسرائیل نه‌تنها به نیل و فرات دست پیدا نکرد، بلکه در درون خود هم متزلزل شد.
 
امام‌جمعه موقت خرم‌آباد، ادامه داد: این گنبد آهنین فروریخته، این امنیت از دست‌ رفته، می‌بینید که چگونه در فرودگاه‌ها و.. فرار می‌کنند، اسرائیل موجودیت خود را در خطر می‌بیند، چون وعده خدا است و یاری خدا نزدیک است و اسرائیل با این خوی حیوانی و درندگی هرگز نمی‌تواند جبران این شکست را کند.
 
حجت‌الاسلام شمسی‌فر با بیان اینکه برای اولین‌بار است که این‌قدر نظامیان اسرائیل کشته می‌دهند، این‌قدر اسیر می‌دهند، دیوار حائل فرو می‌ریزد و مجاهدین به شهرک‌های اسرائیلی ورود پیدا می‌کنند، افزود: اسرائیل نمی‌تواند این شکست را بپوشاند، مردم آن هم فهمیده‌اند، روزی خواهد رسید که جوانان ما در آنجا نماز خواهند خواند.
 
امام جمعه موقت خرم‌آباد در ادامه با اشاره به آغاز ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۲۷ مهر ماه جاری، گفت: امیدوارم مردم با انتخاب افراد آگاه، متعهد، نخبه و کاردان و برای پیشرفت امور کشور مشارکت حداکثری داشته باشند و نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کنند.
 
شمسی‌فر به اهمیت انتخابات پایان سال اشاره کرد و گفت: قدرت ایران اسلامی باعث ترس دشمنان و توطئه‌های جدید شده است و سعی می‌کنند انتخابات را کمرنگ کند و باید با هوشیاری و ترسیم راهبردهای مناسب این خدعه را خنثی کنیم.
امام‌ جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به چهار راهبردی رهبری برای انتخابات، اظهار کرد: مشارکت حداکثری، رقابت، امنیت و سلامت انتخابات از جمله این چهار راهبرد است، هیئت‌های اجرایی در استان و شهرستان‌ها ایجاد شده، هیئت اجرایی باید امانت‌دار، حسن شهرت و عدالت در نگاه مردم داشته باشد، در دید مردم متمایل به هیچ داوطلب و یا نماینده‌ای نباید باشند.
 
شمسی‌فر، تأکید کرد: اگر این‌طور چیزی در جایی به ذهن می‌رسد، مسئولان مدبرانه و عاقلانه باید عمل کنند و هیت‌های اجرایی را به‌گونه‌ای تشکیل دهند که هیچ تمایلی به هیچ گروه و فردی نداشته باشند و در تمام مراحل انتخابات چهار راهبرد رهبری در نظر باشد و خدشه‌ای به این چهار راهبرد وارد نشود.
 
در پایان خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد از خانواده های شهیدان مصطفی میرزایی، محمد محمدخانی و فضل‌الله راستین قدردانی شد.
انتهای پیام
captcha