قانون‌گذاران پشتیبان نیروی انتظامی باشند
کد خبر: 4173543
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
استاندار خوزستان:

قانون‌گذاران پشتیبان نیروی انتظامی باشند

استاندار خوزستان تأکید کرد: قانون‌گذاران و قانون‌مداران باید به صورت صد درصدی پشتیبان نیروی انتظامی باشند و با قوت از آن‌ها حمایت کنند.

علی اکبر حسینی محراببه گزارش ایکنا از خوزستان، علی‌اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در صبحگاه مشترک فراجا که امروز ۱۵ مهرماه به مناسبت هفته نیروی انتظامی در اهواز برگزار شد، خطاب به این نیروها گفت: نیروی انتظامی رکن رکین امنیت کشور است. در خوزستان اساس امنیت بر دوش شما است و ممنون شما هستیم. اگر در بخش‌ها، روستاها و شهرها امنیت وجود دارد از سبزی نام و یاد شما است. شما سینه در سینه، مشت در مشت، در پهنای همه آبادی‌ها در برابر طاغوت بیداد و ستم ایستاده‌اید و در مصاف با اهریمنان شب‌پرست، بر پیکره ظلم تیر و تبر فرود می‌آورید و بر ریشه فساد تیشه می‌کوبید.

وی افزود: در سایه تلاش و حضور ایثارگرانه سربازان سرافراز راه امنیت، ظلم جرأت برآمدن ندارد. آرزوی همه انسان‌ها داشتن دنیایی سراسر صلح و آرامش است. همیشه دیوهای سیاه وجود دارند و می‌خواهند هنجارها، رسوم اجتماعی، حریم جامعه و شهروندان ما را نقض کنند و شما فرشته‌های نجات هستید که با اهریمنان به جنگ می‌پردازید. همه مردم معتقد هستند که باید یک نیروی مقابله‌گر با دیوسیرتان وجود داشته باشد و در کشور ما برای امنیت دست روی نیروی انتظامی می‌گذارند و می‌گویند نیروی انتظامی یک نیاز برای یک جامعه آرمانی و سالم است.

استاندار خوزستان گفت: حتی کنشگران و روشنفکران و کسانی که برخی مواقع نظام جمهوری اسلامی را به کنش می‌کشانند می‌گویند باید نیروی انتظامی و امنیت وجود داشته باشد. نیرویی که با اقتدار در مقابل اخلال‌گران نظم و امنیت و فساد اقتصادی و اداری بایستد و ریشه ظلم و زورگویی را بکند و آرامش و عدالت را به ارمغان بیاورد.

حسینی محراب عنوان کرد: بدون امنیت، نه خوراک لذتی دارد، نه در خانواده انس ایجاد می‌شود و نه جامعه آرامش دارد. شما در کنار جان ‌برکفان بسیج، سپاه، ارتش و مرزبانان غیور باید این اقتدار را در این پهنه نظام اسلامی با قدرت حفظ کنید و آمادگی کامل داشته باشید.

وی بیان کرد: بار دستورهای مقام معظم رهبری، قانون اساسی و قوانین بالادستی که به نیروی انتظامی ماموریت می‌دهند، بر دوش شما است و شورای عالی امنیت ملی، شورای امنیت کشور و شورای تامین خوزستان مثل کوه تا انتها در کنار و پشت شما هستند تا این ماموریت‌ها را اجرا کنید. وقتی که مأمور نیروی انتظامی می‌خواهد مأموریت را اجرا کند هیچ‌کس حق ندارد در مقابل او مانع ایجاد کند و هیچ کس حق ندارد از کسی که قانون را رعایت می‌کند، حمایت نکند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: قانون‌گذاران و قانون‌مداران باید به صورت صد درصدی پشتیبان نیروی انتظامی باشند و با قوت از آن‌ها حمایت کنند. من به عنوان نماینده شورای تامین اعلام می‌کنم که ما در کنار و با نیروی انتظامی هستیم. نیروی انتظامی نیز باید به فرمانده کل قوا قول دهد که از تمام توان و سعی خود برای اجرای قانون و عدالت و آرامش‌ بخشیدن به خانواده‌ها استفاده کند.

وی افزود: آمار شهدای نیروی انتظامی در سال جاری موجب افتخار ما است، هر چند کم شدن یک عزیز از این جمع نیز طاقت‌فرسا و سخت است. با خون این شهدا بیعت می‌کنیم و راهشان را ادامه می دهیم و انتقام‌شان را از دیوسیرتان می‌گیریم.

حسینی محراب گفت: درود خدا بر سربازان که رکن رکین این امنیت در نیروی انتظامی هستند و همه ماموریت‌ها بر دوش آن‌ها است. حضرت آقا نیروی انتظامی را نخبگان عدالت می‌داند. وقتی مردم این نیروها را می‌بینند آرامش پیدا می‌کنند و دشمنان و دیوسیرتان احساس ترس و وحشت پیدا می‌کنند و مرگشان فرا می‌رسد و این نشان از قدرت فرماندهی نیروی انتظامی است.

انتهای پیام
captcha