حفظ اخلاق اسلامی در ساختار نیروی انتظامی مورد توجه باشد
کد خبر: 4173278
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۳
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

حفظ اخلاق اسلامی در ساختار نیروی انتظامی مورد توجه باشد

حجت‌الاسلام آل‌هاشم با بیان اینکه توجه به حفظ ارزش‌های اصیل مانند اخلاق اسلامی، شجاعت و تعهد برای ساختار و قدرت نیروی انتظامی بسیار حائز اهمیت است، گفت:‌ برخورد منصفانه و عادلانه با مردم، بستری مطمئن برای رشد و توسعه جامعه فراهم می‌کند.

حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، روز گذشته، 13 مهرماه در دیدار با فرماندهان رده‌های نیروی انتظامی استان با بیان اینکه فراجا با بهره‌گیری از تجهیزات مدرن در خط مقدم مقابله با تهدیدات قرار دارد، تأکید کرد: در نیروی انتظامی باید همزمان با توسعه استفاده از فناوری‌های روز، ارزش‌های اصیل اسلامی گسترش یابد. 

وی افزود: توجه به حفظ ارزش‌های اصیل مانند اخلاق اسلامی، شجاعت و تعهد برای ساختار و قدرت انتظامی بسیار حائز اهمیت است و اعتماد و احترام مردم را به این نیرو فراهم می‌کند.

آل‌هاشم نیروی انتظامی را از عوامل اساسی استحکام نظام دانست و تأکید کرد: امروزه نیروی انتظامی با رشد و توسعه علم و فناوری در حال تغییر و بهبود مداوم است که نشانگر عزم و اراده پیشرفت در این نیرو برای ارائه خدمات بیشتر به مردم است.

نماینده ولی‌‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: نیروی انتظامی در مقابل تهدیدات و چالش‌های پیچیده امروزی نقش بسیار مهمی در حفظ امنیت و آرامش جامعه دارد.

وی با اشاره به اینکه این مسئولیت بزرگ، نیازمند همکاری و همبستگی بین تمامی اعضای نیروی انتظامی است، به عوامل این نیرو توصیه کرد به عنوان یک تیم واحد عمل کنند و اطلاعات و تجربیات خود را در رده‌های مختلف با هم به اشتراک بگذارند.

آل‌هاشم همچنین از مأموران انتظامی خواست به حقوق بشر و رعایت اصول قانونی توجه کنند و با برخورد منصفانه و عادلانه با مردم، بستری مطمئن برای رشد و توسعه جامعه فراهم کنند.

سردار علی محمدی فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی نیز در این دیدار با اشاره به وجود امنیت پایدار در استان و رضایتمندی مردم از این نیرو، دستگیری ۲۲۱ نفر اراذل و اوباش، انهدام ۶ باند قاچاق اسلحه و مهمات، ارائه خدمات مشاوره‌ای به بیش از ۲۳ هزار نفر در کلانتری ها، تشکیل حدود یکصد پرونده جرائم اقتصادی، دستگیری سه هزار و ۵۲۵ نفر سارق و افزایش ۴۰ درصد کشفیات مواد مخدر را از مهمترین فعالیت‌های این نیرو در سال جاری برشمرد.

انتهای پیام
captcha