پیام تبریک حجت‌الاسلام ادیانی به مناسبت آغاز هفته انتظامی
کد خبر: 4173207
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

پیام تبریک حجت‌الاسلام ادیانی به مناسبت آغاز هفته انتظامی

حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی آغاز هفته انتظامی را تبریک گفت.

پیام تبریک حجت‌الاسلام ادیانی به مناسبت آغاز هفته انتظامیبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی آغاز هفته انتظامی را تبریک گفت که در ادامه می‌خوانید:

بسمه تعالی

 
فرماندهان، رؤسا، مدیران و کارکنان محترم و خدوم انتظامی کشور
 
سلام علیکم
 
با سیر و حرکت زمان، بار دیگر هفته انتظامی فرا رسید تا فرصت مغتنمی را برای مرور مجاهدت‌های خاموش، مظلومانه و پر برکت شما سبزپوشان افتخار آفرین فراهم سازد. مجاهدت‌ها و خدمات گسترده، متنوع و سختی که زمان و مکان نمی‌شناسد، مرزها و بیابان‌ها، جاده ها و روستاها و شهرها، خشکی‌ها و دریاها و جای جای این کشور پهناور در تمامی لحظات روز و شب، شاهدان و ناظران صامت این حقیقت‌اند و تصدیق کننده این ادعای متین‌اند که شما با همه وجود و توان خود، در حال خدمت صادقانه و بی منت به ملت بزرگوار ایران اسلامی هستید.
 
بر سخنوران و نویسندگان و اهل قلم و رسانه که شاهدان و ناظران ناطق‌اند، تبیین این حقایق برای مردم عزیز ما، یک مسئولیت حتمی دینی و اجتماعی است. مردم بیدار و بصیر ما همیشه در دوران سختی‌ها و بلایا و نا امنی‌ها حضور متعهدانه شما فرشتگان نجات و مردان امنیت آفرین را در کنار خود احساس و مشاهده کرده و قدردان شما بودند. اقدام‌های شجاعانه و جهادی و صبر و استقامت مثال زدنی 100 روزه سال گذشته شما در مقابله با آتش افروزان و اغتشاشگران که با طراحی و مهندسی پیچیده دشمن به صحنه آمده بودند مایه مباهات و سرافرازی انتظامی گردید و رضایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را به ارمغان آورد و مصداق این آیه نورانی شدید که «وَأَن لَوِ استَقاموا عَلَى الطَّريقَةِ لَأَسقَيناهُم ماءً غَدَقًا"».
 
اینجانب به عنوان سرباز ولایت، همچون همیشه به خدمتگزاری و نوکری شما که دل‌های رئوف و بازوان مقتدر برای مشکل گشایی مردم و کشور دارید افتخار می‌کنم و در هفته انتظامی نیز هیچ چیز شایسته‌تر و سزاوارتر از تشکر و قدردانی از مجاهدت‌ها و تلاش‌های بی‌وقفه و بی‌منت شما و همراهی خانواده‌های صبورتان نیست.
 
در پایان هفته انتظامی را به شما عزیزان و خانواده‌های محترمتان به ویژه خانواده محترم شهدای امنیت و جانبازان فداکار تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون شما را در همه عرصه‌های خدمت و زندگی، تحت عنایات امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهنمودهای مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند بزرگ مسئلت دارم.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سید علیرضا ادیانی
انتهای پیام
captcha