فرماندهی انتظامی توانسته نگاه مثبت مردم را به خود جلب کند
کد خبر: 4172939
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
رئیس دستگاه قضا:

فرماندهی انتظامی توانسته نگاه مثبت مردم را به خود جلب کند

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای اظهار کرد: فرماندهی انتظامی جمهوری‌ اسلامی ایران امروز سرافراز و سربلند است و توانسته نگاه مثبت آحاد مردم را به خود جلب کند و در انجام ماموریت‌های متنوع خود اعم از برقراری نظم و امنیت و مرزبانی، توفیقات شایان توجهی را به دست آورد.

محسنی اژه ای، رئیس دستگاه قضا

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه، امروز، ۱۲ مهرماه، در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: فرماندهی انتظامی جمهوری‌ اسلامی ایران امروز سرافراز و سربلند است و توانسته نگاه مثبت آحاد مردم را به خود جلب کند و در انجام ماموریت‌های متنوع خود اعم از برقراری نظم و امنیت و مرزبانی، توفیقات شایان توجهی را به دست آورد.

وی تصریح کرد: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی یکی از ستون‌ها و استوانه‌های امنیت در کشور است و به واسطه ماموریت‌ها و مسئولیت‌های متنوعی که از نقاط مرزی تا مناطق شهری و روستایی بر عهده دارد، به موقعیت و مختصاتی ممتاز در میان نیرو‌های مسلح دست یافته است.

محسنی اژه‌ای گفت: فرماندهی انتظامی توانسته است با ایفای مطلوب مسئولیت‌های خود به معنای واقعی کلمه، پناهِ جمع و فرد فرد مردم باشد.

رئیس قوه قضاییه با تبیین و تشریح مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های نیرو‌های فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در دفع شر تروریست‌ها و اشرار گفت: باید خدمات و مجاهدت‌های سلحشورانه نیرو‌های فرماندهی انتظامی، هرچه بیشتر و جامع‌تر برای مردم و مسئولان، بازگو و تبیین شود.

وی ادامه داد: فرماندهی انتظامی با عنایت به حجم و تنوع ماموریت‌هایی که بر عهده دارد، نیازمند آموزش‌های پیوسته و مستمر است که بحمدالله این مهم تحقق یافته است؛ همچنین فرماندهی انتظامی متناسب با ماموریت‌های متنوعی که دارد نیازمند تجهیز امکانات و نیرو می‌باشد.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: قوه قضاییه با تمام وجود و امکانات، از فرماندهی انتظامی در انجام مسئولیت‌ها و ماموریت‌هایش اعم از ماموریت‌هایی که به عنوان ضابط قضایی عمل می‌کنند و همچنین سایر مسئولیت‌ها، پشتیبانی و حمایت خواهد کرد.

محسنی اژه‌ای در پایان تصریح کرد: فرماندهی انتظامی مجموعه‌ای است که پیوسته مشغول جهاد فی‌سبیل‌الله است و مستمراً شهیدان والامقامی را تقدیم نظام اسلامی می‌کند؛ به‌گونه‌ای که در سال‌جاری که فقط هفت ماه از آن سپری شده، بیش از ۵۰ شهید از فرماندهی انتظامی به‌منظور تأمین و تحکیم امنیت مردم و کشور تقدیم شده است. 

رئیس دستگاه قضا در ابتدای این برنامه با حضور در جایگاه ویژه مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان آذربایجان‌شرقی، با تعدادی از جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس به گفتگوی صمیمانه پرداخت و این سلحشوران و غیورمردان را مورد تفقد قرار داد. 

انتهای پیام
captcha