سربازان امام زمان(عج) آماده دفاع از کشور هستند
کد خبر: 4170441
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳

سربازان امام زمان(عج) آماده دفاع از کشور هستند

است خوزستان در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت: سربازان امروز ما که در این صحنه رژه می‌روند، سربازان منتظر امام زمان هستند که با یاری خدا جهان را از لوث وجود شیاطین و مستکبرین پاک خواهند کرد.

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان، علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان امروز 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز اظهار کرد: سربازان امروز ما که در این صحنه رژه می‌روند، سربازان منتظر امام زمان هستند که با یاری خدا جهان را از لوث وجود شیاطین و مستکبرین پاک خواهند کرد.

حسینی محراب عنوان کرد: این مانورها باید ختم به فرار آمریکا از منطقه شوند و این مناطق در اختیار رزمندگان جان بر کف اسلام قرار گیرند؛ همانطوری که همه دنیا می خواست جبهه مقاومت را به شکست برساند اما با حضور مردم، بسیجیان، ارتش، سپاه و مدافعان حرم قهرمان در کسوت‌های نیروهای پنجگانه سپاه و نیروهای سه گانه ارتش این قدرت را برای انقلاب اسلامی به ارمغان آوردند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی به توان نظامی بالایی رسیده که شاهد هستیم سایر کشورها درخواست خرید پهباد از ایران را دارند؛ درود بر مردم و رزمندگان اسلام به همه شما خسته نباشید می‌گوییم.

انتهای پیام
captcha