پیام استاندار آذربایجان‌شرقی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس
کد خبر: 4170403
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

پیام استاندار آذربایجان‌شرقی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهدای سرافراز جنگ تحمیلی، بر تلاش جمعی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عابدین خرّم، استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهدای سرافراز جنگ تحمیلی، بر تلاش جمعی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد. 

متن پیام  به این شرح است:

دفاع مقدس، شناسنامه اسلامی و ملی ایرانیان بوده و بزرگداشت آن گامی در راستای صیانت از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، امام راحل، شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب است.

همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «جنگ هشت ساله، ما را قوی‌تر کرد. اگر جنگ هشت ساله نبود، این سرداران شجاع، این مردان برجسته نشان داده نمی‌شدند، در بین ملت بروز نمی‌کردند؛ این حرکت عظیمِ مخلصانه‌ مردم مجال بروز و ظهور پیدا نمی‌کرد»، هشت سال دفاع مقدس ایران را قوی تر از گذشته کرده و امروز دشمنان جرات کوچک‌ترین نگاه کج به کشورمان را ندارند.

در این میان بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تلاش برای یادآوری رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های رزمندگان اسلام در آن دوران درخشان، ضامن تداوم آن جریان انسان ساز در مقطع کنونی و نماد عینی تداوم فرهنگ ایثار و شهادت در ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

به طور قطع هم افزایی و تلاش جمعی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان، زمینه ساز صیانت از مرزهای جغرافیایی، عقیدتی و فرهنگی ایران اسلامی در مقابل جنگ شناختی و هجمه‌های همه‌جانبه دشمنان این مرز و بوم در سایه رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهد بود.

حادثه تاریخ‌ساز جنگ هشت ساله تا همیشه تاریخ بر تارک انقلاب شکوهمند اسلامی همچون نگینی تابناک خواهد درخشید و چراغ راه ملت ایران در عبور از گردنه‌های سخت و پرخطر خواهد بود.

امروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس و ارزش‌های آن، نشان از  توانمندی‌های روزافزون و بالنده نیروهای مسلح و آمادگی کامل آنان برای دفاع از ایران اسلامی دارد.

امید که بتوانیم با گرامی‌داشت هر چه باشکوه‌تر هفته دفاع مقدس، در مسیر صیانت از آرمان‌های والا و متعالی نظام  مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

 اینجانب ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای جنگ تحمیلی و همچنین ادای احترام به جایگاه رفیع جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم ایثارگران، سرافرازی همیشگی ملت بزرگ ایران و بویژه مردم بصیر و زمان‌شناس آذربایجان شرقی را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم. 

انتهای پیام
captcha