ویزیت ۷ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
کد خبر: 4169492
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
سرپرست جهاددانشگاهی واحد لرستان:

ویزیت ۷ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان

فرهاد فرامرزیان با تأکید بر لزوم اختصاص اعتبارات به مرکز درمان ناباروری این واحد برای توسعه و ارتقا تجهیزات آن، گفت: خدمات تخصصی درمانی و ویزیت نزدیک به ۷ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان ارائه شده است.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد لرستان، فرهاد فرامرزیان، سرپرست جهاددانشگاهی واحد لرستان در جریان بازدید فرهاد زیویار، استاندار لرستان از مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی واحد لرستان که عصر یک‌شنبه، ۲۶ شهریورماه انجام گرفت، بر لزوم اختصاص اعتبارات به مرکز درمان ناباروری این واحد برای توسعه و ارتقا تجهیزات آن تأکید کرد.

وی با بیان اینکه مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان از مجهزترین مراکز در حوزه درمان مشکلات ناباروری غرب کشور است، افزود: در حال حاضر با چالش جمعیت در کشور روبه‌رو هستیم و این امر دغدغه مهم مقام معظم رهبری است و برای رفع این دغدغه باید مراکز درمان ناباروری را حمایت کرد.

فرامرزیان با اشاره به ارائه تمام خدمات تخصصی درمانی و ویزیت نزدیک به ۷ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان، ادامه داد: ردیف‌ اعتباری در بودجه برای حمایت از مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی وجود دارد کمااینکه طرح توسعه این مرکز تهیه شده که درصورت تحقق فضای فیزیکی آن دو برابر می‌شود.

مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی یکی از نیازهای اساسی استان است

فرهاد زیویار، استاندار لرستان نيز در جریان این بازدید ضمن تبریک آغاز ماه ربیع، اظهار کرد: امروز روز مبارکی است به همین جهت توفیق پیدا کردیم در جهاددانشگاهی لرستان به عنوان یکی از نهادهای منبعث از انقلاب اسلامی حضور داشته باشیم، سازمانی که به یک طریقی عنوان جهاد را روی خودش نامگذاری کرده و به نحوی در عمل می‌خواهد اثرگذاری و اثربخشی‌اش بیشتر از ساختارهای سازمانی و منابع دولتی باشد.

وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی در سطح ملی و استانی موفق به انجام مأموریت‌های خودش در بخش‌های مختلف فرهنگی، تحقیقاتی، پژوهشی و... شده است، اضافه کرد: امروز در یکی از مراکز خدمات رسان به اقشار مختلف جامعه هستیم که با موضوعی که یکی از مباحث مبتلا به جامعه ما به حساب می‌آید، یعنی بحث تهدید در جوانی جمعیت کار می‌کند، این مرکز درمان ناباروری امکاناتی را به صورت جهادی و با هزینه‌های حداقلی در اختیار جوانان ما می‌گذارد تا بتوانند صاحب فرزند شوند.

زیویار اضافه کرد: در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی کارهای خوبی انجام شده و کارنامه خوبی از طرف این مرکز در انجام عمل‌های موفقیت آمیز ارائه شده است و موفقیت عمل‌های جراحی این مرکز درصد خوبی دارد.

وی تصریح کرد: فضای فیزیکی این مرکز درمان ناباروری استان الان ۷۰۰ متر است و یک مجموعه نیمه‌کاره در کنار خود دارد با درخواستی که دوستان دارند و با راهکاری که وجود دارد و امکاناتی که در اختیار ماست. امید است بتوانیم این ظرفیت را در آینده دو برابر کنیم، صرف نظر از کادر تخصصی که جزو ضروریات است، می‌خواهیم این بازدید پشتیبانی مالی در پی ‌داشته باشد.

زیویار با اشاره به اینکه از تمام اختیارات و راه‌های قانونی برای حمایت از جهاددانشگاهی لرستان استفاده خواهیم کرد، گفت: مجموعه مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی یکی از نیازهای اساسی استان است.

انتهای پیام
captcha