جهاددانشگاهی و منابع‌ طبیعی لرستان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
کد خبر: 4164052
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸

جهاددانشگاهی و منابع‌ طبیعی لرستان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی و منابع طبیعی لرستان در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی با حضور مدیران دو دستگاه امضا شد.

تفاهم نامه جهاددانشگاهی و منابع طبیعی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی و منابع طبیعی لرستان، امروز، ۳۰ مردادماه با حضور فرهاد فرامرزیان، سرپرست جهاددانشگاهی لرستان و حسین میرزایی، مدیرکل منابع طبیعی استان لرستان با هدف توسعه و تداوم همکاری دو دستگاه در برگزاری دوره‌های آموزش، فرهنگی و همکاری‌های علمی پژوهشی، منعقد شد.

فرهاد فرامرزیان در این دیدار با اشاره به وجود زمینه‌های همکاری مشترک جهاددانشگاهی با منابع طبیعی استان، گفت: اولویت‌های اصلی جهاددانشگاهی لرستان انجام درست و صحیح تعهدات و قراردادهایی است که با دستگاه‌های مختلف منعقد می‌کند.

وی با یادآوری اینکه در حوزه پژوهش، آموزش‌های کوتاه مدت و فرهنگی زمینه‌های همکاری بیشتری بین جهاددانشگاهی و منابع‌ طبیعی وجود دارد که در قالب تفاهم‌نامه رسمیت بیشتری پیدا می‌کند، ادامه داد: جهاددانشگاهی لرستان آمادگی برگزاری دوره‌های توانمندسازی کارکنان و نیز دوره‌های تخصصی مرتبط با منابع طبیعی ازجمله اطفاء حریق و جنگلبانی را دارد.

فرامرزیان، اجرای طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی در حوزه منابع طبیعی را از دیگر محورهای همکاری مشترک جهاد دانشگاهی و منابع طبیعی دانست و اضافه کرد: برای جهاد دانشگاهی مأموریت‌های متنوعی از سوی شورای عالی فرهنگی تعریف شده است و نهادها و ارگان‌ها در برون‌سپاری فعالیت‌ها باید این نهاد انقلابی را مدنظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در سطح جامعه کم‌نظیر است، تصریح کرد: نمونه فعالیت‌های جهاددانشگاهی لرستان، پژوهشگاه مرکز درمان ناباروری و رویان است، کمااینکه امروزه مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان در سطح کشور مطرح است.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد لرستان حفظ منابع طبیعی را مستلزم همگانی کردن حفاظت از منابع طبیعی افزایش مشارکت‌های مردمی دانست و گفت: در این راستا کانون‌های تخصصی جهاددانشگاهی از جمله کانون همیاران طبیعت آمادگی برگزاری برنامه‌های مشترک با این اداره‌کل را دارند.
انتهای پیام
captcha