برپایی موکب بقاع متبرکه وامامزادگان خراسان‌شمالی در مرز مهران
کد خبر: 4163490
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳

برپایی موکب بقاع متبرکه وامامزادگان خراسان‌شمالی در مرز مهران

عضو هیئت امنای امامزاده سید عباس (ع) بجنورد از برپایی موکب بقاع متبرکه و امامزادگان خراسان‌شمالی در مرز مهران و ارائه خدمات به زائران اربعین خبرداد.

علی ارکانی فرد، عضو هیات امنای امامزاده سید عباس (ع) بجنوردبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، سید علی ارکانی فرد، عضو هیئت امنای امامزاده سید عباس (ع) بجنورد امروز 28 مرداد در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به عبور بیش از 80 درصد زائران از مرز مهران، موکب بقاع متبرکه و امامزادگان استان فردا 29 مرداد ماه با بارگیری وسایل و تجهیزات لازم از مرکز استان به سوی مرز مهران حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه در این موکب 15 خواهر و 50 برادر در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کنند و هر سال نسبت به سال‌های گذشته امکانات موکب در راستای ارائه خدمات بهتر به زائران بیشتر می‌شود، گفت: حدود 50 میلیون تومان هدایای فرهنگی برای زائران تهیه شده تا در این ایام به آن اعطا شود.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت سه مبلغ در موکب استان به منظور برپایی نماز جماعت و پاسخ به سوالات شرعی، تصریح کرد: موکب بقاع متبرکه و امامزادگان خراسان‌شمالی در مرز مهران تا سه روز بعد از اربعین نیز به زائران خدمات رسانی می‌کند.

ارکانی فرد یادآورشد: تهیه روزانه هشت هزار پرس غذای گرم، 30 هزار میان وعده و پخت دو هزار قرص نان در روز در دستور کار موکب استان قراردارد.

انتهای پیام
captcha