مجلس یازدهم یک بار دیگر انقلابی بودن خود را ثابت کرد
کد خبر: 4162291
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹
محمد بهرامی:

مجلس یازدهم یک بار دیگر انقلابی بودن خود را ثابت کرد

معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی فراجا گفت: امروز مجلس یازدهم با موافقت به تقاضای رسیدگی لایحه حمایت از عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی، یک بار دیگر انقلابی بودن خود را ثابت کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی پلیس، سرتیپ دوم پاسدار محمد بهرامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی فراجا، ضمن قدردانی از نمایندگان مجلس یازدهم گفت: این نشان از بصیرت و موقعیت شناسی مجلس انقلابی است که امروز با ۱۷۵ رای موافق با قاطعیت موافقت خود را برای رسیدگی به لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی (بررسی در کمیسیون بجای صحن) اعلام می‌دارد.

وی در خصوص محاسن این موافقت افزود: با توجه به ضرورت ورود قانونی هرچه سریع‌تر به حوزه فرهنگ عفاف و حجاب و استفاده از نظرات و حضور نخبگان و فرهیختگان برای تهیه و تصویب لایحه‌ای کارآمدتر و سنجیده‌تر، کمیسیون مشترک بهترین اقدام را انجام خواهد داد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: مجلس یازدهم در طول مدت بیش از سه سالی که کار قانون‌گذاری را برعهده دارد برابر فرمایشات مقام معظم رهبری، مشکلات را به درستی شناخته و قوانین خوبی را مصوب کرده است که هدف این قوانین عمدتا در حوزه‌های مبارزه با فساد، رفع تبعیض، رفع انحصار، بهبود فضای کسب و کار و به طور کلی تحول در قوانین اقتصادی کشور بوده است و امروز نیز نیاز را در حوزه عفاف و حجاب به خوبی تشخیص داده و بهترین اقدام را اجرایی کرده است.

سردار بهرامی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب سه مرتبه این مجلس را انقلابی خوانده اند، تصریح کرد: امروز در قدردانی از نمایندگان انقلابی بخاطر موافقت با بررسی لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب، باید ابتدا از مردمانی قدردانی کرد که این چنین نمایندگان انقلابی را انتخاب کرده‌اند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی فراجا در پایان با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس دوازدهم گفت: در این دوره هم مردم با حضور خود و انتخاب اصلح مشتی محکم بر دهان یاوه گویان خواهند زد و انقلابی ماندن خود را یک بار دیگر این چنین نشان خواهند داد.

انتهای پیام
captcha