فعالیت 400 مرکز نیکوکاری در البرز
کد خبر: 4161103
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

فعالیت 400 مرکز نیکوکاری در البرز

مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز با اشاره به فعالیت 400 مرکز نیکوکاری در این استان گفت: این ظرفیت عظیم نباید نادیده گرفته شود و همه کسانی که در حوزه محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان گام برمی‌دارند باید با هم‌افزایی بیش از پیش مسیر را برای رفع فقر در جامعه هموار کنند.

محمد محمدی فرد مدیر سابق کمیته امداد امام خمینی (ره)

به گزارش ایکنا از البرز، آیین تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز صبح امروز، 17 مردادماه در سالن همایش کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز برگزار شد.

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز در این مراسم اظهار کرد: فعالیت در این حوزه برای من افتخار بزرگی بود و خوشحالم که توفیق خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان را داشتم.

وی افزود: تأسیس این نهاد هدیه‌ای از جانب بنیانگذار انقلاب اسلامی است و همه کسانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند باید به بهترین شکل ممکن از این هدیه ارزشمند مراقبت کنند.

محمدی‌فرد در ادامه به عمکرد کمیته امداد البرز در مدت خدمت شش ساله خود اشاره کرد و گفت: جذب 92 درصد از منابع تسهیلات اشتغال با همکاری نظام بانکی استان در راستای اشتغالزایی و توانمندسازی جامعه هدف، تأمین جهیزیه پنج هزار و 500 نوعروس، برگزاری 19 رزمایش مواسلات و همدلی، زمینه‌سازی برای اشتغال 60 هزار مددجوی متقاضی، حمایت تحصیلی از هشت هزار دانش‌آموز و دانشجو و جذب 30 هزار حامی ایتام و فرزندان محسنین از جمله این اقدامات بود.

مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز بیان کرد: استان البرز پتانسیل ویژه‌ای در حوزه خیران و نیکوکاران دارد و به نوعی می‌توان از این استان به‌عنوان استان نیکوکاران نام برد. این ظرفیت به‌گونه‌ای است که البرز می‌تواند معین استان‌های دیگر برای محرومیت‌زدایی و کمک به محرومان شود.

وی در پایان به فعالیت 400 مرکز نیکوکاری در این استان اشاره کرد و افزود: این ظرفیت عظیم نباید نادیده گرفته شود و همه کسانی که در حوزه محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان گام برمی‌دارند باید با هم‌افزایی بیش از پیش مسیر را برای رفع فقر در جامعه هموار کنند.

یادآور می‌شود، در این مراسم از خدمات محمد محمدی‌فرد، مدیرکل سابق کمیته امداد البرز تقدیر و تشکر شد و رضا البرزی به‌عنوان مدیرکل جدید این نهاد معرفی شد.

انتهای پیام
captcha