ایکنا، یک خبرگزاری عالمانه است + فیلم
کد خبر: 4160911
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
مسلمی نائینی:

ایکنا، یک خبرگزاری عالمانه است + فیلم

رئیس جهاددانشگاهی گفت: ایکنا، یک خبرگزاری عالمانه است، زیرا علاوه بر اطلاع‌رسانی و استفاده از موضوعات مختلف، ایجاد رویدادها را در دستور کار دارد.

حسن مسلمی نائینی، رئیس جهاد دانشگاهیحسن مسلمی نائینی، رئیس جهاددانشگاهی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامی‌داشت یاد شهیدمحمود صارمی، اظهار کرد: ایکنا، یک خبرگزاری عالمانه است، زیرا علاوه بر اطلاع‌رسانی و استفاده از موضوعات مختلف، ایجاد رویدادها را در دستور کار دارد.

وی ادامه داد: اگر ما اشاعه فرهنگ قرآنی را در کشور به درستی پیاده کنیم، بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود، چنانکه مقام معظم رهبری فرموده‌اند تمام مشکلات و مسائل را از طریق قرآن می‌توان حل کرد و باید این موضوع را با تمام وجود، اعتقادات و باورهایمان درک کنیم.

نائینی افزود: بسیاری از جلسات جهادددانشگاهی در خبرگزاری ایکنا برگزار می‌شود لذا بیشترین مکانی که در آن رفت و آمد دارم این مرکز است.

رئیس جهاددانشگاهی با بیان اینکه نیازمند است در حوزه‌های قرآنی بیشتر از آنچه اکنون کار می‌شود، کار شود، تصریح کرد: برای ایجاد تغییر مؤثر در دانشگاه باید به سراغ مهدکودک‌ها برویم و از کودکان و نوجوان کار را آغاز کنیم.

وی با اشاره به حضور خبرگزاری قرآنی در جهاددانشگاهی، بیان کرد: وجود فعال ایکنا در جهاددانشگاهی بدین معناست که ما نباید در جهاددانشگاهی کسانی را داشته باشیم که در روخوانی قرآن مشکل داشته باشند. بدین منظور برنامه‌ریزی شده تا آموزش قرآن با اساتید برجسته برای تمامی اعضای جهادددانشگاهی فراهم شود.

رئیس جهاددانشگاهی اظهار کرد: چهره بین‌المللی خبرگزاری ایکنا ما را در ایجاد دوستی و صمیمیت میان ملل مختلف حمایت می‌کند. این خبرگزاری می‌تواند با برگزاری مسابقات قرآنی ملی و بین‌المللی به وحدت هر چه بیشتر ملل بیانجامد.

 

انتهای پیام
captcha