جوانان مسلمان عاملان هتک حرمت قرآن را مجازات کنند
کد خبر: 4159767
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲
دبیر کل حزب‌الله لبنان:

جوانان مسلمان عاملان هتک حرمت قرآن را مجازات کنند

سیدحسن نصرالله، خطاب به جوانان مسلمان گفت: شما باید از قرآن حمایت و جنایتکاران را به سختی مجازات کنید.

به گزارش ایکنا به نقل از المنار، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم سیزدهم محرم در نبطیه گفت: یکی از بزرگ‌ترین درس‌های کربلا این است که برای دین و مقدساتت تا آخرین نفس بایستی و درس کربلا این است که ما تا ابد ایستاده‌ایم و هیچ چیز ما را از مسیر خود منصرف نمی‌کند.

نصرالله با تأکید بر اینکه دیروز صفحاتی از قرآن کریم و تصویری از امام حسین (ع) در سوئد سوزانده شد، اظهار کرد: این رفتار چالشی توهین‌آمیز برای دو میلیارد مسلمان در جهان است.

وی افزود: یک فرد کثیف تحت حمایت پلیس سوئد به دو میلیارد مسلمان در جهان توهین می‌کند و همچنین در دانمارک هم به مقدسات اسلامی توهین می‌شود.

دبیر کل حزب‌الله لبنان افزود: ای اتحادیه عرب، ای سازمان همکاری اسلامی، شما باید از قرآن و مقدسات خود حمایت کنید و این جنایتکاران متجاوز را که مورد نفرین قرار گرفته‌اند، به شدیدترین وجه مجازات کنید.

وی بیان کرد: آنچه امروز در جهان و در مقایسه با تاریخ دور و نزدیک می‌گذرد، این باور را در ما افزایش می‌دهد که انتخاب ما درست است و  فقط مقاومت راه نجات است و این همان کاری است که ما مصمم به انجام آن هستیم.

نصرالله در پاسخ به این سؤال که اگر حاکمان جهان اسلام شجاعت و غیرت دفاع از قرآن را نداشته باشند، آیا از سرزمین ما، لبنان و مسجدالاقصی دفاع خواهند کرد؟، گفت: اگر ما منتظر دولت‌ها بودیم، مردم ما شکست می‌خوردند، اما وقتی مردم قیام کردند، ما پیروز شدیم. 

انتهای پیام
captcha