تعیین ملاک تصمیم‌گیری درباره کاندیداهای تأیید صلاحیت نشده هیئت مدیره
کد خبر: 4159473
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
طی جلسه فوق‌العاده اتحادیه کشوری مقرر شد؛

تعیین ملاک تصمیم‌گیری درباره کاندیداهای تأیید صلاحیت نشده هیئت مدیره

طی جلسه فوق‌العاده هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت و به اتفاق آرای اعضای هیئت مدیره، مقرر شد تا مرجع تعیین و تکلیف این موضوع دبیرخانه هیئت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی باشد و از آنجا استعلام‌های لازم گرفته شود تا نظریه هیئت رسیدگی، ملاک تصمیم‌گیری درباره کاندیداهایی باشد که تمدید مجوز مؤسسات آنها انجام نشده است.

مرتضی طلایی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: جلسه فوق‌العاده‌ای هیئت مدیره اتحادیه صبح امروز، 9 مرداد با حضور اعضا در دفتر اتحادیه تشکیل شد.


بیشتر بخوانید: 


وی با اشاره به اینکه براساس اساسنامه اتحادیه کشوری یکی از وظایف هیئت نظارت و بازرسی رسیدگی به شکایات است، ادامه داد: تصمیم‌‌گیری درباره کاندیداهایی که تأیید صلاحیت نشده‌‌اند و رسیدگی به اعتراضات و شکایات برعهده هیئت مدیره است.

طلایی اظهار کرد: بنابراین در جلسه فوق‌العاده امروز، بخش عمده وقت به رسیدگی به پرونده کاندیداهایی شد که به دلیل عدم تمدید مجوز فعالیت هنوز تأیید صلاحیت نشدند تا راهکارهای قانونی آن را پیدا کنیم.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه کشوری اضافه کرد: سرانجام به اتفاق آرای اعضای هیئت مدیره، مقرر شد تا مرجع تعیین و تکلیف این موضوع دبیرخانه هیئت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی باشد و از آنجا استعلام‌های لازم گرفته شود تا نظریه هیئت رسیدگی ملاک تصمیم‌گیری درباره کاندیداهایی باشد که تمدید مجوز مؤسسات آنها انجام نشده است.

انتهای پیام
captcha