یادواره شهدای جامعه اطلاعات لرستان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4158072
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳

یادواره شهدای جامعه اطلاعات لرستان برگزار شد + عکس

اولین یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی استان لرستان با حضور مجید خادمی، رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده‌های شهدای جامعه اطلاعاتی لرستان در خرم‌آباد برگزار شد.

یادواره شهدای جامعه اطلاعات لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، اولین یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی لرستان عصر سه‌شنبه، سوم مردادماه با حضور مجید خادمی، رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان، خانواده‌های شهدای جامعه اطلاعاتی لرستان در خرم‌آباد برگزار شد.

مجید خادمی، رئیس حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این یادواره با اشاره به جنگ شناختی دشمن و تلاش آنان برای بی‌اعتمادی مردم و جوانان، جهاد تبیین را راه‌گشا و امیدآفرین دانست و گفت: جهاد تبیین نقش مهمی در روشنگری انقلاب و اهداف آن و مبارزه با توطئه‌های دشمنان دارد و همه باید از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه شهدا با تأسی از امام حسین(ع) از همه دارایی و هستی خود گذشت کردند تا انقلاب اسلامی بیمه شود و دفاع همه‌جانبه از انقلاب از خصوصیات بارز این قشر است، افزود: شهدا خط شکن و باطل‌کننده الگو‌های غربی و موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی هستند؛ جانفشانی جوانان برومند در کنار حضور رهبری قدرتمند مانع دست‌درازی دشمنان به تمامیت ارضی کشورمان شده است.

رئیس حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری تأکید مقام معظم رهبری بر تشکیل جبهه و ارتش مقاومت در جهان اسلام بیان کرد: دشمن در اغتشاشات اخیر از ناآگاهی برخی افراد سوءاستفاده کرد و امروز با ایجاد جنگ شناختی ایمان، اعتماد و اعتقاد جوانان ما را هدف قرار داده است و سعی در ایجاد بی‌اعتمادی و بدبینی نسبت به نظام اسلامی دارد، اما نقشه‌های آنان بار دیگر نقش برآب خواهد شد.

فرهاد زیویار، استاندار لرستان نیز در این مراسم سربازان گمنام امام زمان(عج) را بسترسازان امنیت کشور دانست و گفت: جامعه اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان(عج) تمام عمر خود را در حال جهاد در راه اسلام و کشور هستند.

وی با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) همواره در موقعیت شهادت قرار دارند و با به خطر انداختن جان خویش تمام توان خود را در راه حفظ و حراست از ارزش‌های اسلامی به کار می‌گیرند، اظهار کرد: امنیت پایدار کشور در جانفشانی‌های بی‌وقفه و مستمر مدافعان و سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

انتهای پیام
captcha