مسلمانان در مقابل دشمنان دین خدا هم‌صدا باشند
کد خبر: 4152336
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۵
آیت‌الله دژکام:

مسلمانان در مقابل دشمنان دین خدا هم‌صدا باشند

نماینده ولی‌فقیه در فارس با اشاره به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، گفت: نیازمند هم‌صدایی تمامی مسلمانان در مقابل دشمنان دین خدا هستیم.

آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارسآیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس، در حاشیه تجمع قرآنیان شیراز در محکومیت هتک حرمت قرآن در سوئد که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) همراه با محفل انس با قرآن برگزار شد، در گفت‌وگو با ایکنای فارس، گفت: برای اینکه بخواهیم هتک حرمت به اسلام که یکی از نمادهای آن قرآن کریم است، رخ ندهد باید مسلمانان قدرتمند شوند.

دژکام افزود: قدرت نظامی، علمی و در تمامی جهات قدرت مسلمانان باید رشد داشته باشد چراکه هیچ وقت کسانی که قرآن کریم می‌فرماید عداوت و کینه دارد، آرام نخواهند بود و در پی ضربه زدن به دین هستند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه در طول تاریخ از دشمنان غیر از رفتار‌های اسلام‌ستیزانه چیزی ندیدیم، گفت: با دشمن نمی‌شود مدارا کرد لذا برای اثبات اینکه رفتار هتک حرمت به قرآن کریم از نگاه انسانی، آزادی‌خواهی و اخلاقی و ... غلط بوده، نیاز به قدرت منطق مسلمانان همراه با قدرت سیاسی است.

وی با اشاره به اینکه در علوم سیاسی امروز دنیا این مسئله واضح است، تأکید کرد: از جهاتی ملت ما قدرتمند شده و در جهات دیگر نیز قدرتمند خواهد شد و باید بدانیم که وحدت، قدرت را نیز افزایش می‌دهد لذا نیازمند هم‌صدایی تمامی مسلمانان در مقابل دشمنان دین خدا هستیم.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: هتک حرمت به قرآن چیزی نیست که مسلمانان به آن راضی باشند بنابراین تنفر خودشان را نسبت به اقدامات دشمن اعلام می‌کنند.

نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری در پایان تأکید کرد: باید مجالی که تفرقه و نداشتن قدرت ما برای دشمن ایجاد کرده را بگیریم که این موضوع نیاز به همت جوانان دارد.

انتهای پیام
captcha