برگزاری دوره آموزشی تولید محتوا با تلفن هوشمند
کد خبر: 4148837
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

برگزاری دوره آموزشی تولید محتوا با تلفن هوشمند

دوره آموزشی تولید محتوای حرفه‌ای با تلفن هوشمند از سوی خانه قرآن یوسف زهرا(س) یزد برگزار می‌شود.

دوره آموزش «تولید محتوای حرفه‌ای با موبایل»

به گزارش ایکنا، دوره آموزشی ـ مهارتی «تولید محتوای حرفه‌ای با موبایل» ویژه تمام سنین بانوان از سوی خانه قرآن یوسف زهرا (س) یزد، برگزار می‌شود.

بنابر گفته خدیجه سلطانی، مدیر خانه قرآن یوسف زهرا(عج) یزد «با توجه به فراگیرشدن فعالیت عموم جامعه در شبکه‌های اجتماعی و کمی محتواهای دینی و مذهبی مناسب و جذاب برای مخاطبان، ضرورت تولید محتوای مناسب و ارتقای سطح سواد رسانه‌ای لازم و ضروری است. بنابراین ایام تابستان را فرصت مناسبی برای برگزاری این دوره به صورت فشرده دانستیم».

این دوره به صورت کارگاهی در دو سطح مقدماتی و پیشرفته با ارائه صفر تا صد تولید محتوا، عکاسی با موبایل، فیلمبرداری، ویرایش عکس و تدوین فیلم، طراحی گرافیک و کار با اپلیکیشن‌های کاربردی و آموزش تکنیک‌های جذاب تولید محتوا و ... برپا خواهد شد.

بانوان علاقه‌مند برای ثبت‌نام در این دوره و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۳۵۳۶۲۷۲۱۳۲ تماس بگیرند یا از طریق ایتا با شماره ۰۹۳۳۹۷۷۱۴۶۶ در ارتباط باشند.

این دوره به صورت حضوری با تدریس نرگس‌سادات عابدی در خانه قرآن یوسف زهرا (س) واقع در شهر یزد، خیابان شهید رجایی، کوچه شیخ علی فقیه خراسانی ۳۰/۱ برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha