آغاز نام‌نویسی مرکز رشد فیلم دنا در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4148473
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸

آغاز نام‌نویسی مرکز رشد فیلم دنا در کهگیلویه‌وبویراحمد

مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: ثبت‌نام مرکز رشد فیلم دنا در حوزه هنری استان آغاز شد.

مرکز رشد فیلم دنا

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، محمدحسن محمودی، مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 27 خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مرکز رشد فیلم دنا با محوریت آموزش علاقه‌مندان فیلم‌سازی و پاتوق فیلم کوتاه با هدف استعدادیابی، آموزش، اکران و تولید فیلم راه‌اندازی شده است.

وی افزود: اهداف متنوعی برای مرکز رشد فیلم دنا پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌شده که بخشی معطوف به جذب علاقه‌مندان مستعد و بخشی برای ایجاد محافل گفتمانی در حوزه فیلم است.

مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به اکران و تحلیل فیلم، داستان‌نویسی، فیلم‌سازی با تلفن همراه، پاتوق گفت‌وگو و اکران فیلم در کنار کارگاه‌های متنوع و نشست‌های تخصصی از ایده تا فیلم و همچنین دوره‌های آموزش تخصصی فیلمنامه‌نویسی، کارگردانی، مستندسازی، تصویربرداری و تدوین در راستای حمایت و آموزش ساخت فیلم کوتاه اشاره کرد.

محمودی با اشاره آخرین‌مهلت ثبت‌نام و عضویت در مرکز رشد «فیلم دنا»، تصریح کرد: آخرین مهلت ثبت‌نام ۵ تیرماه ۱۴۰۲ است که علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند با شماره ۰۹۳۸۷۶۱۷۰۳۱ تماس حاصل کرده و یا در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۳ به نشانی یاسوج_ گلستان چهاردهم_ حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha