برگزاری دوره روایت‌گری سیره شهدا و اربعین حسینی در زنجان
کد خبر: 4147834
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

برگزاری دوره روایت‌گری سیره شهدا و اربعین حسینی در زنجان

کارشناس آموزش اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: دوره آموزشی روایت‌گری سیره شهدا و اربعین حسینی در زنجان برگزار می‌شود.

اربعین حسینی

حجت‌الاسلام علیرضا بهبودی، کارشناس آموزش اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، در رابطه با دوره آموزشی روایت‌گری سیره شهدا و اربعین حسینی، اظهار کرد: این دوره آموزشی در راستای تربیت و آموزش مبلغان و مبلغات، ویژه طلاب و روحانیون استان زنجان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دوره آموزشی روایت‌گری سیره شهدا و اربعین حسینی با حضور اساتید مجرب برگزار خواهد شد، افزود: به شرکت‌کنندگان در دوره آموزشی گواهینامه معتبر از سوی موسسه روایت سیره شهدا ارائه خواهد شد.

این مسئول در رابطه با مزایای شرکت در دوره آموزشی روایت‌گری سیره شهدا و اربعین حسینی، تصریح کرد: اعزام به کاروان‌های دانشجویی و دانش‌آموزی راهیان نور و محافل شهدا، استفاده در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی و مواکب حسینی و استفاده از برگزیدگان در تدریس و پژوهش مباحث جهاد و شهادت از جمله مزایای شرکت در دوره است.

کارشناس آموزش اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان در رابطه نحوه ثبت‌نام در دوره روایت‌گری سیره شهدا و اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با داشتن مدرک سطح یک حوزه و قبولی در مصاحبه در این دوره شرکت کنند.

حجت‌الاسلام بهبودی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام در دوره آموزشی روایت‌گری سیره شهدا و اربعین حسینی را تا ۲۸ خردادماه عنوان و خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند مشخصات فردی خود را به شماره تماس ۰۹۱۹۳۵۸۰۱۸۵ پیامک کنند.

انتهای پیام
captcha