تابستانی با طعم سواد رسانه‌ای در اصفهان
کد خبر: 4146850
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹

تابستانی با طعم سواد رسانه‌ای در اصفهان

دوره نخست توانمندسازی و سواد رسانه‌ای ویژه فعالان فضای مجازی، به همت معاونت فضای مجازی بسیج ناحیه امام رضا(ع) اصفهان برگزار می‌شود.

سواد رسانه‌ایبه گزارش ایکنا، معاونت فضای مجازی بسیج ناحیه امام رضا(ع) اصفهان دوره نخست توانمندسازی و سواد رسانه‌ای با عنوان طرح تابستانه ویتامین C را برگزار می‌کند.
 
این طرح به‌صورت مجازی از ۱۰ تا ۱۵ تیرماه، بعدازظهرها از ساعت ۱۴ تا ۱۹:۳۰ ویژه بسیجیان غرب اصفهان، فعالان فضای مجازی و رسانه و عموم علاقه‌مندان به کارگاه‌های سواد رسانه‌ای برگزار می‌شود.
 
آسیب‌ها و فرصت‌های فضای مجازی، راهکارهای ارتقای امنیت در فضای مجازی، آینده فضای مجازی و رسانه‌ها، تحلیل و نقد بازی‌های رایانه‌ای، آموزش مبانی بازی‌سازی و راهکارهای ورود و کسب درآمد، کسب‌وکارهای فضای مجازی، آموزش توییتر و اینستاگرام و میکروبلاگ‌های ایرانی، آموزش تولید محتوای دیجیتال در سطوح مبتدی و حرفه‌ای، عصر جدید و نسل جدید(بررسی سبک زندگی دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها در عصر دیجیتال و شیوه مواجهه با آنها)، شبکه‌سازی و تیم‌سازی در فضای مجازی، ماهیت رسانه‌ها و تکنیک‌های اثرگذاری بر مخاطب، آموزش شیوه‌های مدیریت مخاطب و گروه و کانال‌داری و بررسی شیوه‌ ارائه متربیان و رفع اشکالات در ارائه، سرفصل‌های دوره نخست توانمندسازی و سواد رسانه‌ای هستند.
 
علاقه‌مندان برای ثبت‌نام، دریافت جدول کلاسی و شرح برنامه‌ها و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دفاتر فضای مجازی در حوزه‌های مقاومت بسیج ناحیه امام رضا(ع) اصفهان و فعالان شهرستانی به‌ آیدی Admin_vitaminC@ در پیامرسان روبیکا مراجعه کنند.
 
آزمون این دوره در تاریخ ۱۶ تیرماه و اختتامیه آن به‌صورت حضوری در 17 تیر برگزار می‌شود و هزینه شرکت در دوره، ۱۰۰ هزار تومان است.
 
در اختتامیه دوره توانمندسازی و سواد رسانه‌ای، به برترین کاربر ارائه‌دهنده پایان‌نامه در قالب پاورپوینت، دارنده بالاترین نمره قبولی در آزمون، فعالان تمامی کارگاه‌ها به قید قرعه و فعال‌ترین کاربر در کارگاه‌ها از دید هیئت داوران، جوایز نفیسی اهدا می‌شود. همچنین داوطلبانی که نمره قبولی بالای 80 کسب کنند، گواهی دریافت خواهند کرد.
انتهای پیام
captcha