برگزاری مسابقه کتابخوانی «سهم من از جوانی ایران»
کد خبر: 4140029
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

برگزاری مسابقه کتابخوانی «سهم من از جوانی ایران»

مسابقه کتابخوانی «سهم من از جوانی ایران» در آستانه روز ملی جمعیت به همت دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «سهم من از جوانی ایران»به گزارش ایکنا؛ مسابقه کتابخوانی «سهم من از جوانی ایران» در آستانه روز ملی جمعیت به همت دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت و با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری شهید روحی و مشارکت دبیرخانه‌های استانی جایزه ملی جوانی جمعیت و سایر دستگاه‌ها برگزار می‌شود.

کتاب ویژه این مسابقه، کتاب «هفت خان خیالی» نوشته سحر فرهادی و پژوهشی درباره ارتباط معیشت و تربیت فرزند صالح و پاسخی به دلواپسی‌های فرزندآوری و فرزندپروری است، همچنین در این کتاب به رزق و برکت؛ دو اعتقاد فراموش شده، ترس از فقر و فرار از فرزندآوری، تأثیر رفاه و سختی در تربیت، عوامل موثر بر هدایت و تربیت، چالش مادری، خانه‌داری و اشتغال و مدیریت هزینه‌های فرزندآوری و فرزندپروری پرداخته شده است.

این مسابقه در دو بخش بزرگسالان، که شرکت در آزمون آن به صورت آنلاین است و بخش ویژه کودکان و نوجوانان شامل ارسال نقاشی با موضوع «سهم من از جوانی ایران» است.

جوایز این مسابقه شامل ده‌ها جوایز نفیس و ارزنده شامل بن خرید، کارت هدیه، سکه پارسیان و... است و تا پایان خرداد ۱۴۰۲ با مراجعه به سامانه مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی www.mketab.ir در مسابقه شرکت کنند. دبیرخانه برگزاری مسابقه کتابخوانی، موسسه فرهنگی هنری شهید روحی است.

همچنین، علاقه‌مندان برای دریافت فایل پی‌دی‌اف کتاب و اطلاع از نحوه شرکت در مسابقه می‌توانند به سایت mketab.ir مراجعه کنند. 

انتهای پیام
captcha