مهلت شرکت در جشنواره «فانوس» تا ۱۵ خرداد اعلام شد
کد خبر: 4139696
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
در لرستان؛

مهلت شرکت در جشنواره «فانوس» تا ۱۵ خرداد اعلام شد

فراخوان هفتمین دوره جشنواره استانی و ملی «فانوس» در لرستان منتشر شده است و علاقه‌مندان تا ۱۵ خردادماه امسال برای ارسال آثار به جشنواره استانی فانوس مهلت دارند.

جشنواره «فانوس»به گزارش ایکنا از لرستان، فراخوان هفتمین دوره جشنواره استانی و ملی «فانوس» از سوی اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان در سطح شهرهای استان لرستان منتشر شده است.

این جشنواره در بخش‌های هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، فیلم و سریال، موسیقی و سرود، تولیدات رادیویی و بخش ویژه دانش‌آموزی(سرود دانش‌آموزی، نقاشی، تئاترصحنه‌ای، فیلم کوتاه ۱۸۰ ثانیه‌ای) برگزار می‌شود.

هفتمین جشنواره استانی فانوس، در بخش هنرهای نمایشی در شاخه‌های تئاتر صحنه‌ای، تئاتر خیابانی، متن نمایش‌نامه و در بخش هنرهای تجسمی در شاخه‌های عکس، نقاشی دیجیتال، نقاشی دستی، طراحی پوستر و بیلبورد، برگزار خواهد شد.

این جشنواره در بخش فیلم و سریال در شاخه‌های سریال داستانی، فیلم داستانی بلند و کوتاه، تله‌تئاتر، انیمیشن (پویانمایی)، مستندکوتاه و نماهنگ و در بخش موسیقی و سرود در شاخه‌های موسیقی با کلام و بی‌کلام، و سرود برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بخش رادیویی در شاخه‌های نمایش رادیویی و پادکست به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند، آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره 15 خردادماه سال‌جاری اعلام شده و هنرمندان بایستی  درمورد موضوعات مرتبط با حوزه دفاع مقدس و مقاومت از قبیل نقش ولایت ورهبری درپیشبرد دفاع مقدس و آرمان‌ها و تداوم آن، نقش مردم در دفاع مقدس، نقش زنان، نوجوانان و جوانان در دفاع مقدس، شهدا وایثارگران دفاع مقدس و خانواده شهدا، سبک زندگی رزمندگان و شهدا (ازشهید بودن تا شهید شدن)، سفرهای راهیان نور و نسل امروز، نیز آثار خود را به دبیرخانه استانی فانوس واقع در خرم‌آباد، خیابان اندیشه، جنب ترمینال شرق، کوچه اندیشمند نهم، پلاک ۱، کدپستی ۶۶۸۳۳۳-۶۸۱۶۶ ارسال و یا جهت هماهنگی بیشتر با شماره تلفن‌های ۳۳۳۳۸۴۰۱ و ۰۹۳۹۳۶۷۷۱۷۶  تماس حاصل نمایند.

آثار برگزیده استان پس از مراسم تقدیر استانی از طرف دبیرخانه جشنواره در استان لرستان جهت شرکت در هفتمین جشنواره ملی فانوس که مهرماه سال‌جاری در استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود، ارسال می‌شوند.

انتهای پیام
captcha