آزمون طرح «اعطای مدرک به حفاظ» در یزد برگزار شد
کد خبر: 4138636
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

آزمون طرح «اعطای مدرک به حفاظ» در یزد برگزار شد

آزمون مرحله کتبی هجدهمین دوره طرح «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم» همزمان با سراسر کشور در چهار حوزه استان یزد برگزار شد.

علی محمد رضایی، امور قرآنی تبلیغات اسلامی یزدحجت‌الاسلام علی‌محمد رضایی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از یزد گفت: آزمون مرحله کتبی هجدهمین دوره طرح «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم»، امروز، 15 اردیبهشت‌ماه، همزمان با سراسر کشور در چهار حوزه امتحانی یزد، ابرکوه، اردکان و میبد برگزار شد که در شهر یزد در محل سالن شهید عباسپور از ساعت 9 آغاز شده و ادامه دارد.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان رشته 10 جزء به‌مدت 50 دقیقه، 20 جزء به مدت 100 دقیقه و حفظ کل به مدت 150 دقیقه به سؤالات پاسخ می‌دهند.

رضایی بیان کرد: در مجموع 384 نفر در این آزمون شرکت می‌کنند که از این تعداد 146 نفر در رشته 10 جزء، 86 نفر در رشته 20 جزء و 152 نفر در رشته حفظ کل حضور داشته و به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه نتایج این آزمون طبق جدول زمان‌بندی سازمان دارالقرآن الکریم، 21 خردادماه از طریق سایت تلاوت اعلام می‌شود، یادآور شد: به قبول‌شدگان رشته ۱۰جزء مدرک درجه 5 حفظ معادل دیپلم، رشته 20 جزء مدرک درجه 4 معادل فوق دیپلم و رشته حفظ کل مدرک درجه سه تا یک معادل لیسانس تا دکترا اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha