نهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج استان مرکزی برگزار می‌شود
کد خبر: 4137609
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰

نهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج استان مرکزی برگزار می‌شود

مسئول سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: نهمین جشنواره استانی جهادگران علم و فناوری بسیج در استان مرکزی ۱۳ اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج

به گزارش ایکنا از مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، علی رحیمی، مسئول سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه روح‌الله استان مرکزی، از برگزاری نهمین جشنواره استانی جهادگران علم و فناوری بسیج در استان مرکزی خبر داد و گفت: با توجه به استقبال صورت گرفته توسط بسیجیان سراسر استان یک نوبت فراخوان آثار در سطح استان تمدید شد و این جشنواره در 13 اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی افزود: فراخوان ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه و دانش‌بنیان در سطوح دانش‌آموزی، اساتید و دانشجویان و نیز متخصصین و اقشار و در مراحل بعدی زمینه‌سازی اقدامات و فعالیت‌های علمی پژوهشی به‌صورت گسترده ازجمله اهداف برگزاری این جشنواره در استان بوده است.

رحیمی با بیان اینکه در روز جشنواره از مخترعان، مبتکران، پژوهشگران و تلاشگران عرصه‌های علمی و پژوهشی و تحقیقاتی تقدیر و تجلیل می‌شود، بیان کرد: حمایت از جامعه علمی و نخبگانی یکی از رویکردها و برنامه‌های محوری سازمان علمی پژوهشی فناوری سپاه روح‌الله است به همین جهت با حضور مسئولین استان به نحوه شایسته از آثار برتر و شاخص و حائز رتبه تقدیر می‌شود.

مسئول سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: مشارکت و همراهی سازمان‌ها و مراکز علمی در سطح استان نشان از انسجام و یکپارچگی برای رشد و توسعه برنامه‌های حوزه علمی و پژوهشی در استان است که در این مرحله نیز خودنمایی می‌کرد.

انتهای پیام
captcha