«ناقوس‌ها» در هشت بهشت «به صدا درمی‌آیند»
کد خبر: 4135408
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴

«ناقوس‌ها» در هشت بهشت «به صدا درمی‌آیند»

چهارمین دوره مسابقات مجازی و دانشجویی کتابخوانی هشت بهشت با کتاب «ناقوس‌ها به صدا درمی‌آیند» نوشته «ابراهیم حسن بیگی» کلید خورد.

چهارمین دوره مسابقات هشت بهشت کلید خورد

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی تهران، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران یک رمان «مذهبی – اجتماعی»، درباره دلدادگی یک کشیش مسیحی روس به حضرت علی(ع) را برای نخستین مسابقه از چهارمین دوره از مسابقات دانشجویی «هشت بهشت» انتخاب کرده است.

«ناقوس‌ها به صدا درمی‌آیند»، داستان دلدادگی یک کشیش مسیحی است که در مسکو زندگی می‌کند. او کتاب‌ها و آثار خطی و قدیمی بسیاری دارد و به این کار عشق می‌ورزد. وقتی یک نسخه قدیمی از مردی تاجیک به دست او می‌رسد، علاقه‌مند می‌شود که کتاب را از او بخرد، اما مرد تاجیک به دست کسانی که دنبال این کتاب ارزشمند هستند، کشته می‌شود و از اینجا به بعد، کشیش روسی پا در مسیری می‌گذارد که به شناخت امام متقین، امیرالمؤمنین، علی(ع) منتهی می‌شود.

دانشجویان علاقه‌مند کتاب‌خوانی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتاب‌خوانی دانشجویان ایران به نشانی Bookrc.ir  روز جمعه 29 اردیبهشت‌ از ساعت ۹ تا ۲۴ در این مسابقه کتاب‌خوانی به‌صورت برخط شرکت و با یکدیگر رقابت کنند.

نسخه الکترونیکی کتاب «ناقوس‌ها به صدا درمی‌آیند»، در بن‌سازه (پلتفرم) طاقچه موجود است. ثبت‌نام در سایت، برای شرکت در مسابقه الزامی است. به دانشجویان برگزیده این دوره از مسابقات جوایز ۵ میلیون ریالی اهدا می‌شود.

همچنین دانشجویان علاقه‌مند کتاب‌خوانی می‌توانند در کانال ایتا مسابقات کتاب‌خوانی هشت بهشت به شناسه  FJUTBookRC@ عضو شوند.

انتهای پیام
captcha