مسابقه کتابخوانی «نقش دل در مدیریت» در کردستان برگزار شد
کد خبر: 4134934
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲

مسابقه کتابخوانی «نقش دل در مدیریت» در کردستان برگزار شد

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از برگزاری مسابقه آنلاین کتابخوانی با محوریت کتاب «نقش دل در مدیریت» برای مدیران مدارس و مراکز آموزش‌وپرورش استثنایی استان کردستان خبر داد.

مسابقه کتابخوانی

طالب محمدی، رئیس آموزش‌وپرورش استثنایی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، با اشاره به اینکه توسعه فرهنگی با توجه ویژه به کتاب و کتابخوانی محقق می‌شود، گفت: مسابقه کتابخوانی «نقش دل در مدیریت» با شرکت مدیران مدارس استثنایی ومراکز سنجش، آموزش، توانبخشی ومداخله بهنگام رشدی - تربیتی و کارکنان اداره آموزش وپرورش استثنایی استان برگزار شد.

وی افزود: سؤالات این مسابقه از کتاب « نقش دل در مدیریت» به قلم مجتبی کاشانی، طراحی شد و با شرکت بیش از 80 علاقمند به کتاب وکتابخوانی امروز یکشنبه، 28 فروردین ماه در بستر فضای مجازی برگزارشد.

رئیس آموزش‌و‌پرورش استثنایی استان کردستان بیان کرد: این مسابقه در راستای ترویج فرهنگ آموزش و مدیریت برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی و دانش‌افزایی مدیران به منظور ایجاد روحیه، انگیزش، تقویت وجدان کار، نظم، خودکنترلی و یگانگی با اهداف آموزش‌وپرورش استثنایی برگزار شد.

وی با بیان اینکه تأثیر عمیق کتاب در گسترش فرهنگ جامعه و سرعت بخشیدن به پیشرفت روزافزون آن انکارناپذیر است، گفت: گرایش به مطالعه یکی از شاخصه‌های رشد و توسعه در جوامع به شمار می‌رود وراهی است بسیار ساده و عملی برای پرورش استعدادهای خدادادی انسان و آموزش علوم و فنونی که او را در مسیر رشد و تکامل راهنمایی کند.

محمدی با اشاره به اینکه ترویج کتاب و کتاب‌خوانی امری مهم است، یادآور شد: توانایی خواندن یکی از مهم‌ترین مهارت‌های اساسی دنیای امروز است و مطالعه برای داشتن ارتباط با جامعه امروزی امری ضروری و اجتناب‌ناپذیراست.

یادآور می‌شود؛ نفرات برتر این مسابقه 12 اردیبهشت ماه همزمان با روز گرامیداشت مقام معلم تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام
captcha