پیام نماینده ولی‌فقیه در لرستان به مناسبت روز قدس
کد خبر: 4133744
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲

پیام نماینده ولی‌فقیه در لرستان به مناسبت روز قدس

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با انتشار پیامی به‌مناسبت روز جهانی قدس خواستار حضور گسترده و پرشور مردم لرستان در راهپیمایی روز قدس شد.

حجت الاسلام احمدرضا شاهرخی،  نماینده ولی‌فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس پیامی صادر کرد که متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلام، رستاخیز استکبار ستیزی مسلمانان و روز وحدت انسان‌های آزاده و عدالت‌خواه و روز ستیز بی‌امان با ظلم و بیداد است.

روز قدس این یادگار امام راحل عظیم‌الشان، امروز به یک باور عمیق و به شاخص و شعار نظام اسلامی ما تبدیل گشته، ابتکاری که آرمان‌های دینی، انسانی، سیاسی و تاریخی امت اسلام را با قداست «شهرالله» پیوند داد و زمینه‌ساز بازیابی هویت اسلامی شد.

حرکت و قیام آزادگان جهان در حمایت از قدس به‌عنوان قبله اول مسلمانان و نیز مردم مظلوم فلسطین در این مقطع کنونی با استمرار همان صلابت و تدبیر امام راحل از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی از مرز جغرافیا، سیاست و ملیت فراتر رفته، و آن‌را به سرمنشأ جریانی جهانی بدل کرده است.

امروز در سایه بیدارگری‌های ایران اسلامی، دنیا دریافته است که ملت فلسطین اگرچه هنوز مظلوم است اما تنها نیست و دریافته که اسرائیل رژیم کودک‌کش، دشمن بشر و دولت ترور است، دولتی که در بزرگداشت جنایت‌هایش فریاد شادی سر می‌دهد و به آن افتخار می‌کند، رژیمی جعلی که افزون‌خواهی‌اش، نه‌تنها برای جهان اسلام، بلکه برای تمام بشر خطرساز است.

از مردم روزه‌دار و شهیدپرور استان لرستان درخواست می‌کنم، در لبیک به ندای امامین انقلاب همراه با امت اسلامی و ملت شریف ایران، با گام‌هایی استوار و مشت‌های گره کرده، در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کنند، و برائت و تنفر خود را از کانون قتل و فساد در روی زمین اعلام نمایند.

حضور پرشور آحاد مردم، اقشار مختلف، به‌ویژه جوانان انقلابی و حزب‌الهی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در راهپیمایی روز قدس، نوید دهنده متلاشی شدن پیکره نحس رژیم غاصب صهیونیست و آزادی قدس عزیز و پیروزی جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و رسیدن به صلح جهانی خواهد بود.»

انتهای پیام
captcha