کارگاه آموزشی «جهاد تبیین در نهج‌البلاغه» در لرستان برگزار می‏‌شود
کد خبر: 4132299
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷

کارگاه آموزشی «جهاد تبیین در نهج‌البلاغه» در لرستان برگزار می‏‌شود

به همت مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه‌ای استان لرستان کارگاه «جهاد تبیین در نهج‌البلاغه» ویژه طلاب و فعالان سواد رسانه‌ای استان لرستان یک‌شنبه، 20 فروردین‌ماه برگزار می‏‌شود.

جهاد تبیینبه گزارش ایکنا از لرستان، مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه‌ای استان لرستان اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهاد تبیین ویژه طلاب و فعالان سواد رسانه‌ای کرده است که از جمله آنها  می‌توان به برگزاری کارگاه «جهاد تبیین در نهج‌البلاغه» اشاره کرد.

این کارگاه آموزشی عصر یک‌شنبه، 20 فروردین‌ماه از ساعت 15 تا 16:30 در مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه‌ای لرستان واقع در کوچه 10 آراسته، نبش 16 متری بوعلی با تدریس حجت‌الاسلام حسین روزبهانی، رئیس کانون نهج‌البلاغه‌شناسی لرستان و به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

از دیگر کارگاه‌های آموزشی مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه‌ای استان لرستان که در طول هفته جاری برگزار می‎شوند می‎توان به کارگاه «آموزش تحلیل سیاسی» با تدریس روح‌الله لک علی‌آبادی، «سواد رسانه‌ای» با تدریس امین جعفری، «یهود شناسی» با تدریس حجت‌الاسلام محمد علی‌نیا، «آموزش فن بیان» با تدریس امیرعلی‎حیدر امیری و «ساختار نظامی ـ امنیتی اسرائیل» با تدریس امیر چاوشی اشاره کرد که به ترتیب از امروز، 19 فروردین تا 24 فروردین‌ماه در مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه‌ای لرستان برگزار می‌‏شوند.

انتهای پیام
captcha