حضور دانشگاهیان دانشگاه لرستان در برنامه تفسیر قرآن کریم + عکس
کد خبر: 4131950
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰

حضور دانشگاهیان دانشگاه لرستان در برنامه تفسیر قرآن کریم + عکس

دانشگاهیان دانشگاه لرستان در نشست تفسیر قرآن کریم که با سخنرانی و تفسیر حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد، شرکت کردند.

برنامه تفسیر قرآن کریمبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان و سایر دانشگاهیان دانشگاه لرستان ظهر امروز، ۱۷ فروردین‌ماه در نشست تفسیر قرآن کریم که بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد بعثت خرم‌آباد برگزار شد، شرکت کردند.

حجت‌الاسلام شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در این نشست در سخنانی با استناد به آیات قرآن کریم و روایات، موضوعاتی همچون حج و امر به معروف و نهی از منکر را تبیین کرد.

وی گفت: امر به معروف و نهی از منکر با روش‌های صحیح، یک ضرورت و فریضه دینی، اخلاقی است و هر چه‌قدر فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تقویت و نهادینه شود فضائل اخلاقی و انسانی در اجتماع، گسترش خواهند یافت و جامعه در مسیر کمال و فضیلت دینی و اخلاقی حرکت خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان درباره جایگاه و اهمیت حج در اسلام نیز مطالبی را بیان کرد.

انتهای پیام
captcha