مؤسسات آثار قابل عرضه در سی‌امین نمایشگاه قرآن را ارائه کنند
کد خبر: 4128356
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
انجم‌شعاع خواستار شد:

مؤسسات آثار قابل عرضه در سی‌امین نمایشگاه قرآن را ارائه کنند

مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت با اشاره به اینکه طی ایام برگزاری سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در بخش مؤسسات مردم نهاد قرآنی، هر شب از دو اثر فاخر رونمایی می‌شود، گفت: بنابراین مؤسسات قرآنی آثار قابل عرضه و رونمایی را معرفی کنند تا سامان دهی لازم صورت گیرد.

نمایشگاه قرآنبه گزارش ایکنا به نقل از اتقان، محمد انجم‌شعاع، مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در آستانه برگزاری سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن گفت: در نظر داریم طی ایام برگزاری نمایشگاه در بخش مؤسسات مردم نهاد قرآنی، هر شب از دو اثر فاخر رونمایی شود.

وی افزود: این آثار در قالب آثار فاخر چندرسانه‌ای، نرم‌افزارهای آموزشی و یا تبلیغی قرآنی، آثار مکتوب و یا طرح ویژه تأیید شده توسط دستگاه‌های ملی است، بنابراین همه مؤسسات قرآنی می‌توانند در صورتی که طرحی برای رونمایی در نمایشگاه قرآن دارند از طریق ایتا به شماره 09385004268 ارسال کنند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت تصریح کرد: بدیهی است ظرفیت نمایشگاه قرآن برای معرفی آثار فاخر بهترین ظرفیت است و تلاش مدیریت بخش مؤسسات مردمی نمایشگاه قرآن بر آن است که در هر یک از این رونمایی‌ها یکی از شخصیت‌های مؤثر در رونمایی حضور داشته باشد.

وی افزود: امیدواریم پس از معرفی، این آثار بتوانند جای خود را در سبد آموزشی و سبد تبلیغی و ترویجی و سبد قرآنی خانواده‌ها باز کنند.

انجم‌شعاع در پایان از مؤسسات قرآنی درخواست کرد تا آثار قابل عرضه و رونمایی را معرفی کنند تا برای سی‌امین دوره نمایشگاه، سامان دهی لازم صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha