رقابت 11 هزار فرهنگی و دانش‌آموز یزدی در آزمون «عطر انتظار»
کد خبر: 4127917
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

رقابت 11 هزار فرهنگی و دانش‌آموز یزدی در آزمون «عطر انتظار»

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد از رقابت بیش از 11 هزار نفر از فرهنگیان و دانش‌آموزان استان در مسابقه کتابخوانی «عطر انتظار» خبر داد.

آزمون «عطر انتظار»سعید غفاریان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌ کل آموزش و پرورش استان یزد در حاشیه برگزاری نهمین دوره از مسابقات کتابخوانی «عطر انتظار» در گفت‌وگو با ایکنا از یزد گفت: این دوره از مسابقات با هدف نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و اشاعه فرهنگ مهدوی ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان استان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مسابقه که با استقبال بیش از 8500 دانش‌آموز و سه هزار نفر از همکاران فرهنگی مواجه شد، متقاضیان طی دو مرحله به صورت مجازی و حضوری به رقابت پرداختند.

غفاریان؛ «داستان‌های شگفت‌انگیز از کودکی امام زمان(عج)» ویژه دوره دوم ابتدایی، «پله پله مهربانی» ویژه دوره اول متوسطه، «سلمان فارسی الگوی زندگی شیعی و مهدوی» ویژه دوره دوم متوسطه و «نگین آفرینش ۲» ویژه فرهنگیان را از منابع مسابقه امسال برشمرد و بیان کرد: برگزیدگان استانی همزمان با عید سعید فطر معرفی و در مراسمی از آنان تقدیر خواهد شد.

یادآور می‌شود آزمون مسابقه کتابخوانی «عطر انتظار» در شهرستان یزد در حسینیه ثارالله ویژه ناحیه یک و مدرسه شاهد افشار ویژه مدارس ناحیه دو یزد برگزار شد.

انتهای پیام
captcha