شهادت چهار فلسطینی در کرانه باختری
کد خبر: 4126810
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶

شهادت چهار فلسطینی در کرانه باختری

درپی حمله امروز نظامیان صهیونیست به شهر جنین در کرانه باختری و درگیری با نیروهای مقاومت، چهار فلسطینی به شهادت رسیدند.

به گزارش ایکنا، به نقل از شهاب نیوز، شمار زیادی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه به شهر جنین در کرانه باختری حمله کردند که با مقاومت نیروهای مقاومت فلسطین مواجه شدند.

درپی حمله گسترده صهیونیست‌ها به جنین، مبارزان مقاومت فلسطین در صدد مقابله مسلحانه برآمده و به سمت آن‌ها شلیک کرده و نارنجک‌های دست ساز پرتاب کردند.

همچنین گردان جنین اعلام کرد که مبارزان این گروه وارد درگیری مسلحانه شدیدی با صهیونیست‌ها در جنین شده‌اند.

منابع محلی فلسطین گزارش دادند که صهیونیست‌ها یک خانه در اطراف اردوگاه جنین را محاصره کرده‌ و آن را با شلیک موشک هدف قرار داده‌اند.

در این حمله نظامیان صهیونیست که با پشتیبانی یک فروند بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی صورت گرفته است، شماری از فلسطینیان مجروح شدند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد که ۴ مبارز فلسطینی از جمله عامل عملیات حواره به شهادت رسیده‌اند.

در همین راستا المیادین گزارش داد که ۵ فلسطینی در اثر یورش صهیونیست‌ها به جنین، زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم است.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در این درگیری‌ها، «محمد غزاوی» جوان 26 ساله فلسطینی بر اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیست به سینه او به شهادت رسید.

رسانه‌های فلسطین اعلام کردند صهیونیست‌ها همزمان با یورش به اردوگاه جنین یک ساختمان را نیز در اردوگاه «عسکر القدیم» در نابلس  محاصره کرده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که ارتش این رژیم امروز ترس حملات موشکی مقاومت فلسطین از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی به حالت آماده‌باش کامل در آمده است.

در همین حال، وزارت بهداشت فلسطین نیز از مجروح شدن چند فلسطینی درپی اصابت گلوله به آن‌ها و انتقال انها به بیمارستان جنین خبر داد.

طبق گزارش رسانه‌های صهیونیست، تعداد قابل توجهی از نظامیان ارتش و یگان‌های ویژه این رژیم هم‌اکنون در یورش به اردوگاه جنین شرکت دارند.

انتهای پیام
captcha