انصارالله یمن خواستار حمایت کشورهای اسلامی از مردم فلسطین شد
کد خبر: 4123899
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳
در پی جنایت صهیونیست‌ها در نابلس؛

انصارالله یمن خواستار حمایت کشورهای اسلامی از مردم فلسطین شد

در پی جنایت امروز صهیونیست‌ها در یورش به یک منزل مسکونی در نابلس در کرانه باختری که منجر به شهادت چند فلسطینی شد، انصارالله یمن از کشورهای اسلامی خواست با تمام قوا از مردم فلسطین حمایت کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از المسیره، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی امروز با حمله به شهر نابلس در کرانه باختری پس از محاصره یک منزل مسکونی آنجا را هدف شلیک چهار موشک و سلاح‌های مختلف دیگر قرار دادند.

بر اثر این حمله، نظامیان صهیونیست خانه محاصره شده را بر سر صاحبان آن فروریخت و محمد ابوبکر جنیدی یکی از فرماندهان سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی و حسام سلیم، هم رزم وی به شهادت رسیدند.

در این یورش هفت شهروند فلسطینی دیگر از جمله دو فرد سالخورده و یک نوجوان ۱۴ ساله نیز به ضرب گلوله مهاجمان اشغالگر به شهادت رسیدند.

در پی این اقدام وحشیانه، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، شامگاه امروز، حمله نظامیان صهیونیست به شهر نابلس را به‌شدت محکوم کرد.

انصارالله اعلام کرد: ما به‌شدت یورش نیروهای دشمن اسرائیلی به نابلس و کشتار خونینی که منجر به شهادت و جراحت ده‌ها فلسطینی شد، محکوم می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: اگر حمایت آمریکا و همدستی ننگین رژیم‌های عربی سازشکار و دست‌نشانده نبود، دشمن اسرائیلی نمی‌توانست تعرض به ملت فلسطین را ادامه دهد.

انصارالله تأکید کرد: ما از همه ملت‌های عربی و اسلامی می‌خواهیم که با حمایت از مردم فلسطین و پشتیبانی از جنبش‌های مقاومت فلسطینی با تمام ابزارهای حمایتی به‌ویژه پشتیبانی نظامی مسئولیت خود را ایفا کنند.

این بیانیه پس از آن صادر شده است که نظامیان «یمام» ـ یکی از چهار یگان ویژه پلیس رژیم صهیونیستی ـ امروز در جریان تعقیب یک جوان فلسطینی در محله «القصبه» یک منزل مسکونی را به محاصره درآوردند و به این منزل محاصره شده دو راکت شلیک کردند که بنا به اعلام وزارت بهداشت فلسطین، ۱۰ فلسطینی شهید شده‌اند.

رشد مقاومت طی یک سال اخیر در کرانه باختری موجب ترس و وحشت رژیم صهیونیستی شده است. قریب به یک ماه پیش نیز رژیم صهیونیستی با حمله به شهر جنین در کرانه باختری دست‌ کم ۹ فلسطینی از جمله یک فرمانده مقاومت را به شهادت رساند.

انتهای پیام
captcha