آغاز مسابقات آوایی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در یزد
کد خبر: 4123709
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴

آغاز مسابقات آوایی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در یزد

کارشناس مسئول واحد قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به آغاز مسابقات بخش آوایی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، از رقابت 100 نفر در مرحله دانشگاهی خبر داد.

مسابقات آوایی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در یزدفرزانه‌السادات طباطبایی، کارشناس مسئول واحد قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به برگزاری مرحله دانشگاهی بیست و هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در این استان گفت: مسابقات امسال در 53 رشته و 6 بخش آوایی، معارفی، ادبی، هنری، پژوهشی و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مرحله دانشگاهی بخش آوایی این دوره از مسابقات با حضور بیش از 100 نفر از روز یکم اسفندماه ویژه بانوان دانشگاه آغاز شده و امروز با حضور آقایان در حال برگزاری است.

طباطبایی افزود: همچنین آزمون مرحله دانشگاهی بخش معارفی جشنواره در روز سه‌شنبه، دوم اسفندماه همزمان با سراسر کشور به صورت مجازی برگزار شد و در روزهای آتی اسامی برگزیدگان این مرحله و راه‌یافتگان به مرحله کشوری معرفی خواهند شد. 

کارشناس مسئول واحد قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به اینکه این مسابقات ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار می‌شود تصریح کرد: آثار متقاضیان در مابقی رشته‌ها به تهران ارسال و مورد داوری قرار می‌گیرد و برترین‌ها مشخص خواهند شد. 

انتهای پیام
captcha