مسابقه کتاب‌خوانی «در پرتو نور» برگزار می‌شود
کد خبر: 4123242
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم؛

مسابقه کتاب‌خوانی «در پرتو نور» برگزار می‌شود

معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناسبت عید مبعث و اعیاد شعبانیه، مسابقه کتاب خوانی «در پرتو نور» را برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا از قم، معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، به مناسبت عید مبعث و اعیاد شعبانیه، مسابقه کتابخوانی «در پرتو نور» را با هدف شناخت دقیق و کاربردی این کتاب هدایت بخش، با محوریت کتاب نماز در قرآن که برگرفته از تفسیر نور است، برگزار می‌کند.
 
منبع مسابقه، کتاب «نماز در قرآن» برگرفته از تفسیر نور حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی است. برای دانلود رایگان این فایل می‌توانند به ذیل این صفحه مراجعه فرمایید.
همچنین به نفرات برتر این مسابقه، جوایزی نقدی اهدا خواهد شد که سه نفر اوّل هر کدام ده میلیون ریال، چهار نفر دوم هر کدام پنج میلیون ریال، چهار نفر سوم هر کدام دو میلیون و 500 هزار ریال، 10 نفر چهارم هر کدام دو میلیون ریال و 40 هدیه یک میلیون ریالی برای تمامی شرکت‌کنندگان که حداقل امتیاز ۱۰ را کسب کنند.
 
این مسابقه بصورت آنلاین و ۲۰ سوال چهار گزینه‌ای طراحی شده است و علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند تا 10 اسفندماه، به سایت quiz.balagh.ir مراجعه کنند و برای اطلاع از اسامی برندگان مسابقه و اطلاعیه‌ها، عضو کانال رسمی بلاغ به نشانی https://eitaa.com/balagh_ir شده و برای شرکت  در مسابقه به لینک https://quiz.balagh.ir/user/register?destination=node/999 مراجعه کنند.
 
متسابقان در صورت بروز هر گونه مشکل و خطا در حین مسابقه و یا هر گونه سوال پیرامون مسابقه با آیدی https://eitaa.com/balagh1 در پیام رسان ایتا ارتباط برقرار کنند.
 
یادآور می‌شود، جایزه به افرادی تعلق می‌گیرد که در زمان تعیین شده، مشخصات خود را ارسال نمایند، در غیر اینصورت افراد دیگر جایگزین خواهند شد.

انتهای پیام
captcha