برگزاری نشست «هویت دینی، الگوی اسلامی» در اردبیل
کد خبر: 4120946
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰

برگزاری نشست «هویت دینی، الگوی اسلامی» در اردبیل

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از برگزاری نشست «هویت دینی، الگوی اسلامی» با محوریت پیشگیری از جرائم وآسیب های اجتماعی خبر داد.

تبلیغات اسلامی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ۱۹ بهمن‌ماه، از برگزاری نشست «هویت دینی، الگوی اسلامی» با محوریت پیشگیری از جرائم وآسیب های اجتماعی خبر داد و اظهار کرد: فعالان عرصه فرهنگی و تبلیغی باید بر شناخت آینده فتنه توجه کرده و آینده پژوهی را مدنظر قرار دهند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل با اشاره به ضرورت تقویت مهارت‌های رسانه‌ای در بین مبلغین در راستای محتوا بخشی به فضای مجازی، تصریح کرد: روحانیون و مبلغین استان با موفقیت بالایی در مناطق مرزی و برون مرزی به اجرای فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی می‌پردازند که در حوزه رسانه از پیشروترین جامعه تبلیغی کشور محسوب می‌شوند.

وی برگزاری دوره‌های «مهارت رسانه‌ای» را امری مهم عنوان کرد و گفت: در عصری که فتنه‌ها به تعبیر حضرت علی(ع) مانند پاره‌های شب بر امت اسلامی هجوم می‌آورد، باید مقاومت کرد و در این راه از ابزار نوین تبلیغی در راستای بصیرت افزایی مردم بهره برد.

حجت الاسلام جعفرزاده بر ضرورت ارتقای آگاهی و بصیرت برای مبارزه در جنگ شناختی و ترکیبی دشمن تاکید کرد و افزود: دشمن در جنگ شناختی اندیشه‌های خود را در قالب نظریات علوم انسانی به مردم القا کرده و آنان را به تحمیق وادار می‌کند و در این میان آزاداندیشی فکری و علمی را به نام خود ثبت و با آن نام به چپاول می‌پردازد.

وی افزود: کنشگران فرهنگی و تبلیغی باید جنگ شناختی و ترکیبی دشمن را مورد توجه قرار داده و با شناخت صحیح صحنه و بررسی اولویت‌ها به مبارزه با فتنه دشمن بپردازند.

انتهای پیام
captcha