برپایی جشن‌های ویژه دهه فجر در بقاع متبرکه لرستان
کد خبر: 4117744
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶

برپایی جشن‌های ویژه دهه فجر در بقاع متبرکه لرستان

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف امور خیریه لرستان از برگزاری ویژه‌برنامه‌های جشن ولادت امام علی(ع) و جشن‌های ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستانحجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به در پیش بودن ایام ولادت با سعادت امام علی(ع) و گرامیداشت روز پدر، گفت: به همین مناسبت بقاع متبرکه شاخص استان لرستان میزبان جشن‌های علوی می‎شوند.

وی با بیان اینکه این جشن‌ها شامل سخنرانی، مولودی‎خوانی و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و قرآنی است، افزود: در ایام اعتکاف نیز یکصد مسجد استان لرستان میزبان مراسم معنوی اعتکاف می‎شوند که اوقاف و امور خیریه لرستان نیز در مساجدی که موقوفه دارند با سایر دستگاه‌های فرهنگی عضو ستاد اعتکاف مشارکت خواهد داشت.

عباس‌زاده به برگزاری جشن‌های ویژه اعیاد رجب در بقاع متبرکه لرستان اشاره کرد و ادامه داد: در دهه فجر نیز از 12 تا 22 بهمن برنامه‌های مختلفی را در بقاع متبرکه شاخص استان لرستان خواهیم داشت و در صدد هستیم هر روز از دهه فجر در هر شهرستان یک بقعه متبرکه شاخص میزبان جشن ویژه دهه فجر باشد.

انتهای پیام
captcha