فراخوان مسابقات «پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای» در لرستان منتشر شد
کد خبر: 4116779
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶

فراخوان مسابقات «پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای» در لرستان منتشر شد

هفتمین دوره مسابقات «پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای»، با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، جهاد دانشگاهی لرستان و صدا و سیمای استان لرستان برگزار می‌شود.

فراخوان مسابقات «پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای»امین آزادبخت، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، گفت‌: هفتمین دوره مسابقات «پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای»، با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، جهاد دانشگاهی لرستان و صدا و سیمای استان لرستان برگزار می‌شود.

وی تقویت مهارت‌های ارتباطی، تبدیل ایده به محصول و ثروت و تقویت ارتباط دانشگاه با سرمایه‌گذاران را از اهداف برگزاری این مسابقه ذکر کرد و افزود: در این دوره از مسابقات دانش‌آموختگان دانشگاه لرستان که از ابتدای مهرماه ۹۷ تا پایان شهریورماه امسال ز پایان‌نامه خود دفاع کرده باشند و همچنین دانشجویانی که پروپوزال پایان‌نامه خود را تا پیش از پایان مهلت ثبت‌نام مرحله مقدماتی به تصویب رسانده‌اند می‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

آزادبخت با بیان اینکه ثبت‌نام این دوره از سوم بهمن‌ماه آغاز شده است، اضافه کرد: مرحله مقدماتی این مسابقه در اواسط اسفندماه سال‌جاری برگزار خواهد شد و برگزیدگان این مرحله جهت رقابت در مرحله نیمه نهایی و نهایی به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه علاقمندان می‎توانند تا ۲۵ بهمن‌ماه سال‌جاری برای ثبت‌نام به آدرس اینترنتی https://roytab.ir/pana3 مراجعه کنند، اضافه کرد: به سه نفر برگزیده این مسابقه جوایز ارزنده‌ای توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان اهدا خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha