هشدار رئیس رژیم صهیونیستی نسبت اختلافات داخلی
کد خبر: 4114907
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲

هشدار رئیس رژیم صهیونیستی نسبت اختلافات داخلی

رئیس رژیم صهیونیستی در سخنانی نسبت به تظاهرات گسترده مخالفان دولت جدید و آینده این رژیم به واسطه گسترش اختلافات داخلی، هشدار داد.

به گزارش ایکنا، به نقل از اسپوتنیک، اسحاق هرتزوگ،  رئیس رژیم صهیونیستی در سخنانی ضمن اظهار نگرانی از تظاهرات صد هزار نفری ساکنان سرزمین‌های اشغالی، نسبت به تبعات آن هشدار داده و تأکید کرد اختلاف بر سر اصلاحات دستگاه قضایی ملت ما را تکه تکه خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: من امروز بر دو مسئله حیاتی تمرکز دارم که معتقدم مسئولیت آن‌ها برعهده من است؛ 1. جلوگیری از یک بحران بی‌سابقه تاریخی در قانون اساسی و 2. توقف تفرقه در داخل ملت.

رئیس رژیم صهیونیستی درباره تحولات در خیابان‌های سرزمین‌های اشغالی گفت: ما در چنگال یک اختلاف‌ نظر بزرگ هستیم؛ این درگیری من را عمیقاً نگران می‌کند، همانطور که بسیاری را در سراسر اسرائیل نگران کرده است.

تظاهرات مخالفان کابینه بنیامین نتانیاهو درحالی برگزار شد که مورد بی‌اعتنایی او قرار گرفت و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی مدعی شد میلیون‌ها نفر به سیاست‌های مدنظر کابینه وی در انتخابات رأی داده‌اند و وی این برنامه را به پیش خواهد برد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه صبح امروز کابینه این رژیم، از تداوم برنامه اصلاح ساختار و اختیارات دستگاه قضایی این رژیم خبر داد.

این درحالی است که یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون پارلمان رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات امروز نتانیاهو به وی پیشنهاد داد تا با هدف جلب نظر افکار عمومی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، پیرامون اصلاحات دستگاه قضایی همه‌پرسی برگزار کند.

بی اعتنایی نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اعتراضات در شرایطی است که ایهود باراک، نخست وزیر اسبق این رژیم نیز در مصاحبه با یکی از شبکه‌های تلویزیونی مدعی شد کابینه نتانیاهو قانونی اما نامشروع است.

انتهای پیام
captcha